• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Грета Тунберг објави сатирична реклама за Марс за најбогатите 1% од светската популација

February 22, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Шведската активистка Грета Тунберг објави видео за климатските промени, а нејзиниот фокус е планетата Марс, каде слета роверот на НАСА, Perseverence.

Сатирично туристичко видео за Црвената планета наменето кон „еден процент“ од најбогатите луѓе во светот е објавено од младата шведска активистка Грета Тунберг. Тунберг го објави видеото во рамките на  кампањата за климатските промени Fridays For Future (FFF), а портпаролот на таа кампања ја објасни целта на видеото.

Сакавме да ставиме акцент на чистата глупост, рече тој.

р е к л а м а

На видеото, нараторот го потенцира недопрениот пејзаж и ултимативната слобода што може да се доживее, сето тоа без стресот предизвикан од климатските промени.

Вселенските програми финансирани од владите и ултрабогатите луѓе кои сочинуваат 15 од светската популација, ласерски се насочени кон Марс, но сепак повеќето луѓе никогаш нема да имаат можност да го посетат Марс, рече портпаролот.

Самиот наслов на видеото е „1%“, а Тунберг под „ултимативната слобода“ која се промовира кога станува збор за Марс во видеото сугерира дека оние кои ќе го направат ова “големо бегство“ од Земјата, нема да мора да живеат под притисокот на климатските промена и правила што државите на Земјата ги воспоставуваат во борбата против овој проблем.

Идејата на ова видео, според FFF, е да се истакне дека ултрабогатиот еден процент од човештвото го гледа Марс како ново место за живеење, откако Земјата веќе не е погодна за живот. Во меѓувреме, останатите 99 проценти од човештвото ќе бидат оставени да се справат со решавање на проблемите од последиците од климатските промени.

„А што се однесува до 99 проценти од нас кои остануваме на Земјата, би било подобро да ги поправиме климатските промени“, е последната реченица изречена на видеото.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.