• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Гугл ќе им плаќа на италијанските издавачи за пристап до информации и медиумски содржини

March 25, 2021
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во средата, Гугл објави дека потпиша неколку договори за лиценци со италијански медиуми, со што се отвора патот за надоместок на издавачите според законот утврден од Европската директива пред две години

Овие договори ќе им овозможат на италијанските издавачи пристап до Google News Showcase, новата програма која Гугл ја најави минатата година преку која на медиумите ќе им се наплаќа збогатениот избор на содржини.

Одделно потпишани, овие договори претставуваат важна етапа во односите на Гугл со италијанските издавачи, преку плаќање на издавачите во рамките на Google News Showcase, објасни американскиот гигант во соопштението.

р е к л а м а

Google News Showcase “ќе биде достапен во Италија во следните неколку месеци”, прецизираше компанија. Овие договори претставуваат важен чекор и потврда за обврската на Гугл спрема италијанските издавачи, рече Фабио Ваккароно, генерален директор на Гугл Италија.

Меѓу потписниците на договорот се RCS MediaGroup, Il Sole 24 Ore, Gruppo Monrif, Caltagirone Editore, Il Fatto Quotidiano, Libero, Il Foglio, Il Giornale, Il Tempo, Ciaopeople, Edinet, Gruppo Corriere, Citynews и Varese web.

„Плаќањето на информациите, вклучувајќи ги и правата во однос на дигиталната дистрибуција на содржини, се главните теми за кои се бореше нашата издавачка група“, изјави Џузепе Кербоне, шеф на водечката економски весник Il Sole 24 Ore.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.