Home » Во фокусот » Harvey Nichols “ангажираа“ редок вид на птица за потребите на својата нова кампања

Harvey Nichols “ангажираа“ редок вид на птица за потребите на својата нова кампања

Harvey Nichols повторно во голем стил ја изненадуваат пошироката јавност со своето огласување, па така во најновиот прин оглас под назив “Dead Rare“ зедоа необична, ретка и загрозена врста на птици како би го претставиле својот уникатен ѓердан од танзанит и дијаманти.

Фактот што “модел“ за овој ѓердан е токму загрозен вид на птица – ја нагласува вредноста и реткоста на овој накит.

Кампањата направена од агенцијата Adam&Eve DDB ја промовира колекцијата на луксузен накит која се продава во Knightsbridgeu, а со својот дух потсетува на познатиот стил на разиграни и провокативни проекти од Harvey Nichols.

“Dead Rare” се надоврзува на минатогодишната “Britalia“ камапања и огласите со 100-годишниот модел Bo Gilbert, кој се појави во посебното издание на магазинот Vogue по повод нивната 100-годишнина.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365