Home » Во фокусот » Harvey Nichols “ангажираа“ редок вид на птица за потребите на својата нова кампања

Harvey Nichols “ангажираа“ редок вид на птица за потребите на својата нова кампања

Harvey Nichols повторно во голем стил ја изненадуваат пошироката јавност со своето огласување, па така во најновиот прин оглас под назив “Dead Rare“ зедоа необична, ретка и загрозена врста на птици како би го претставиле својот уникатен ѓердан од танзанит и дијаманти.

Фактот што “модел“ за овој ѓердан е токму загрозен вид на птица – ја нагласува вредноста и реткоста на овој накит.

Кампањата направена од агенцијата Adam&Eve DDB ја промовира колекцијата на луксузен накит која се продава во Knightsbridgeu, а со својот дух потсетува на познатиот стил на разиграни и провокативни проекти од Harvey Nichols.

“Dead Rare” се надоврзува на минатогодишната “Britalia“ камапања и огласите со 100-годишниот модел Bo Gilbert, кој се појави во посебното издание на магазинот Vogue по повод нивната 100-годишнина.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365