Lacoste отвора ново поглавје во своето модно-спортско наследство со лансирањето на глобалната кампања „Play With Icons“ („Играј со икони“), славејќи ги безвременските модни парчиња на брендот и културните и спортски икони што ги носат.
Во кампањата учествуваат пет глобални амбасадори на брендот: Новак Ѓоковиќ, Пјер Нини, Ванг Јибо, Венус Вилијамс и Адел Егзархопулос. Секој од нив носи препознатливо модно парче од Lacoste, како поло маица, здолниште или новата Lenglen торба, интерпретирајќи го со личен стил, елеганција и доза на разиграна софистицираност.
Впечатливо е што секоја сцена е проследена и со некој фантастичен елемент – Венус Вилијамс има бисерно тениско топче, Новак Ѓоковиќ има златна тениска мрежа, Ванг Јибо има сини поло маици трансформирани во цветови и така натаму. На овој начин, кампањата претвора модни моменти во модерни митови, уште еднаш потврдувајќи го статусот на Lacoste како културна и стилска икона во модно-спортскиот свет.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција BETC Paris. Фотографиите се дело на Тајлер Мичел, музиката на композиторот Емил Сорнин, сцените на Попи Бартлет, а стајлингот на Имру Аша.