• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, March 2, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

IKEA планира да започне со продажба на резервни делови за мебел

January 27, 2021
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Шведскиот бренд за мебел IKEA соопшти дека планира да започне со продажба на резервни делови за своите производи, односно предмети како ногалки, навлаки и наслонувачи, покрај стандардните навртки и завртки кои моментално ги нуди бесплатно.

Со оваа иницијатива, компанијата има за цел да се спротивстави на идејата дека нејзините производи се лесни за отфрлање, односно да ги охрабри потрошувачите да ги користат подолго време.

Засега нема точен датум од кога IKEA би почнала со продавањето на резервни делови за мебел, со оглед на тоа што компанијата сé уште тестира различни производи, објаснува генералната директорка за одржливост, Лена Прип-Ковац.

р е к л а м а

Таа додава дека ваквиот потег ќе има „лимитиран“ ефект врз продажбата на нов мебел и дека идејата за продажба на резерви делови ќе ги направи производите на IKEA да бидат подостапни за јавноста.

Иницијативата е дел од актуелната стратегија на компанијата да стане „поциркуларна“, односно да промовира употреба на рециклирани материјали, ре-употреба на стари производи и редукција на штетни емисии при производството.

IKEA се надева дака ќе се трансформира во потполно циркуларна и климатски позитивна компанија до 2030 година.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.