• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Андреј Павловски, Амбасадор за Македонија на адвертајзинг фестивалот Golden Drum

17/09/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На 13-ти октомври годинава започнува 22-то издание на Голден Драм, еден од адвертајзинг фестивалите со најголема традиција во регионот кој секоја година се одржува во Порторож, Словенија. На тема фестивалот и се она што го придружува, разговараме со г-дин Андреј Павловски од AVA DDB, амбасадор за Македонија на Голден Драм.

Андреј Павловски

М365: На само неколку недели од еден од најпрестижните адвертајзинг фестивали „Голден Драм”, кој се одржува по 22-ри пат во Порторож, Словенија кажете ни колку земји годинава очекувата да земат учество во конкуренцијата?

Андреј Павловски: Голден Дрaм е еден од најголемите адвертајзинг фестивали и како таков го покрива пазарот на таканаречена Нова Европа, односно сите источно-европски  земји, плус Грција, Австрија, Финска, поранешна СССР… Со еден збор сите земји од Владивосток до Лисабон, или пазар поголем од 400 милиони луѓе. Во точни бројки, тоа се околу 40 земји. Така да конкуренцијата е секоја година голема и навистина е задоволство и самата можност да се биде дел од фестивалот.

р е к л а м а

М365: Каква ќе биде годинешната конкуренција? Дали имавте можност да ги видите сите понудените рекламни спотови кои ќе земат учество на годинешното 22 издание на фестивалот?

Андреј Павловски: Конкуренцијата од година во година е се поголема, а натпреварот  “поостар”. Воопшто адвертајзингот брзо се менува. Она што до вчера беше ново, сега е веќе меинстрим, додека социо – економскиот аспект вртоглаво се промени. Се е во движење, во некоја пета брзина и веќе немате многу време да комуницирате, објаснувате. Морате да го привлечете и задржите вниманието за секунда. Веќе немате “ваши 5 минути”, сега имате 5 секунди. Некогаш ни толку, освен ако не сте водител на една гледана поранешна емисија…

Така да очекувам многу нови, невообичаени медиуми и начини на комуникација, свежи идеи, а најповеќе интересни реализации кои те привлекуваат “од прва”.

М365: Во колку категории ќе се натпреваруваат учесниците?

Андреј Павловски: Категориите во основа се стандардни како и на сите останати фестивали. Карактеристично за Голден Драм е поделеноста на две основни групи (Сингл  и Мулти), кои понатаму се разгрануваат  во повеќе категории. На крајот имаме две групи, секоја со по 9 категории мегу кои се: ТВ, Принт, Дигитал, и многу други.

Инаку бројот на трудовите, во сите категории изнесува околу 1300. Повеќето од трудовите во основа имаат извонредна идеја надоврзена со совршена изработка, така да деталите, ситниците, па и моменталниот “ќеиф” на жирито ќе ги одлучат наградите.

Golden drum3

 М365: На кој начин се прави селекцијата на победниците?

Андреј Павловски: Бидејќи има илјадници пријавени труда, жирито работи со недели пред фестивалот преку интернет, првично селектирајќи ги потенцијалните кои заслужуваат внимание. Самиот избор на финалистите и победниците се врши за време на фестивалот, кога жирито без престан заседава дури и за време паузите за ручек, разговара, жирира и ги одлучува победниците.

Секако, за да имате наградена реклама најбитно е да имате единствена идеја и перфектна изработка. Само тоа е сигурен пат кон награда.

М365: Дали очекувате и Македонија да се закити со некоја од наградите?

Андреј Павловски: Па ние секоја година освојуваме награди. Њу Момент беа агенција на годината 2013, што е најголема награда на Голден Друм. Лани Публицис освоија злато, пред нив Мccann, АваДДБ, Медиа Хaус исто така освојуваа награди. Голден Друм е фестивал кој особено внимава на регионалната и локална креативност. Локалниот дух, локалната сензибилност и креативност и како сето тоа да се инкорпорира во глобалната сцена. Затоа ми се особено драги сите награди кои ги освојуваме тука. Поединечните награди ги чуствувам како награди за сите нас, за целата македонска фела.

М365: Кои македонски адвертајинг агенции ќе земат учество годинава и во кои се категории?

Андреј Павловски: Сè уште е отворен рокот за пријавување, така да не го знам конечниот број. Но, очекувам повторно голем број на трудови и агенции, како и секоја година. Морам да се пофалам, ние секоја година сме битен фактор на фестивалот, бидејќи покрај натпреварот, правиме и многу други пропратни работи . Имаме „Young Drummers“ натпревар само за Македонија, имавме македонска забава, наши членови во жирито…

М365: И оваа година како и лани како дел од проргамата ќе се организира конкурост за Млади креативци, заедно во соработка со Макеоднски Телеком. Кажете ни нешто повеќе за тоа?

Андреј Павловски: „Young Drummers“ натпреварот како идеја е зачнат неколку години наназад на Голден Драм, во обид да им се даде шанса и поттик на сите млади дизајнери да направат нешто добро и дојдат на фестивалот. Во Македонија го организираме втора година по ред, заедно со Македонски Телеком. Тие веднаш ја препознаа нашата идеја насочена кон младите креативци и нивна поддршка, и безрезервно „влегоа“ во овој заеднички проект. Накратко , на овогодинешната тема „Always connected generation“ сите млади под 30 години, можат да учествуваат и пратат принт решение, а најдобриот ќе добие пат, сместување и престој на Голден Драм. Повеќе информацции ќе најдат на сајтот на Голден Драм: www.goldendrum.com

М365: Што значи да се добие награда на еден ваков фестивал за маркетинг агенциите?

Андреј Павловски:Тоа се многу искрени чуства и големи доживувања кои проаѓаат низ неколку фази. Прво доаѓа една необјаснива радост, среѓа и големо задоволство. Еуфорија, вие сте освоиле нешто, вие сте врвот, и знаете како но врвните светски лица од маркетингот ја препознале вашата работа и ви доделиле награда, ееееј!..

Потоа или второ се фалите наоколу, се сликате, правите разни настани, им кажувте на клиентите што сте направиле, колку сте биле добри, најдобри, па нели рековме дека врвните лица ви дале награда…

Трето е фаза на “нирвана”, целосно затишје, односно ништо посебно не се случува и се прашувате каде бре отиде онаа еуфорија, занес, радост, каде е напливот на клиентите и редица од луѓе желни за соработка?

И четврто, помалку болно и неволно осознавате дека доколку не продолжите со исто темпо и страст, но со поголема желба и мотив за уште подобри идеи, статуетката ќе ви остане само едно парче светкав метал на полиците во агенцијата. И секако со додатна обврска да ја бришете прашината од неа…

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.