• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Игор Трпковски, генерален менаџер на Sport Vision

07/06/2017
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во свет на трендови кои се менуваат со брзината на светлината две работи се најважни, флексибилноста и одлучноста. Не многу луѓе можат да креираат совршена синергија на овие две вредности често покорувајќи се себеси поради стравот од преземање на ризикот. На прв поглед никогаш не постои совршеното решение и со секој момент истото додатно се комплицира. За методите за максимална реализација на успехот разговаравме со Игор Трпковски, генерален менаџер на Sport Vision. Човек кој е посветен на својот тим и кој успеа оваа година на Sport Vison да му ја донесе Best Buy наградата за 2017 и 2018 година.

M365: Кои, според Вас, се маркетинг трендовите кои се движечка сила на пазарот?

р е к л а м а

Игор Трпковски: Маркетингот, заради еволуцијата низ која минува во моментов, никогаш повеќе нема да биде онаков каков што го познававме до пред неколку години. Неколку ТВ канали, радио станици, магазини, билборди и весници беа доволни, доколку пласирате релевантна порака, да стигнете до потрошувачите. Денес, технологијата, паметните уреди и интернетот наметнаа нови трендови кои бараат редизајн на бизнис процесите, оперативните модели и цели организациски структури. Успешните брендови стануваат платформи, чија основна функција не е само да ги “наведат” потрошувачите да купат, туку треба да ги поттикнат и инспирираат да споделуваат, коментираат или “лајкуваат”, односно да земат учество во градење на приказната. При дигитализацијата која ни се случува, брендовите не се само корпоративен капитал кој треба да се искористи, туку се репрезент на цели заедници со сопствени мотиви и верувања. Искуството на потрошувачите со брендот станува најважно, тие комуницираат меѓу себе (С2С) и поврзаноста со нив е мисија која веќе не е само во доменот на маркетинг тимот.

Во овој контекст, потребни се нови менаџерски компетенции. Оние кои сакаат да успеат односно да останат во игра, потребно е да ги спојат технологијата со стратегијата.

M365: Кои се аспектите во маркетингот кои се незаменливи и безвременски?

Игор Трпковски:  Стратегија креирана околу јасна цел од која потоа почнуваат сите маркетинг активности. Потребите на потрошувачите на прво место – нивно перцепирање, разбирање, стимулирање и задоволување. Креирање силни релации со потрошувачите и надминување на нивните очекувања преку овозможување извонредно искуство при купопродажбата. Овие постулати секогаш ќе бидат безвременски.


M365: Како успевате да допрете до потрошувачите?

Игор Трпковски:  Градењето релации со потрошувачите е дел од мисијата на Sport Vision. Тоа што нè поврзува не се само производите или услугата, туку искуството кое го креираме – како ги пресретнуваме нивните потреби и го позиционираме Sport Vision во нивниот личен идентитет. Преку овие клучни фактори кои ја дополнуваат маркетинг понудата, потрошувачот ќе го одбере оној ритејлер кој нуди повпечатливо шопинг искуство.

Конечно, факт е дека на тоа искуство влијаат буквално сите вработени. Компаниите повеќе не можат да се скријат зад добро конструирани маркетинг и ПР кампањи. Фејсбук пост или добро пласиран твит од само еден вработен можат многу да влијаат на јавната перцепција за компанијата а со самото тоа и на односот на потрошувачите.

M365:Како успеавте да го воспоставите брендот на Sport Vision низ годините во Македонија?

Игор Трпковски: Јасна визија, доверба и безрезервна поддршка од принципалите. Фокус, работа и упорност од сите вработени во Sport Vision Македонија. Станува лесно да се планира и реализира кога на ваша страна ја имате енергијата на млади луѓе кои не признаваат лимити и кои секој проблем го гледаат како предизвик. Нашите вработени се најзаслужни за сите наши успеси. Sport Vision е синоним за две работи – екипа и успех.

M365: Во февруари ја добивте наградата за Best Buy бренд во Македонија за 2017 и 2018 година. Како успеавте да го достигнете ова ниво?

Игор Трпковски: Да, особено сме горди што станавме носители на ексклузивниот медал Best Buy Award, кој дојде како потврда на сè што правиме за да ја оправдаме довербата на потрошувачите. Пазарното истражување за Best Buy Award ги мери искуството, мислењето и перцепцијата на потрошувачите во однос на тоа кои компании нудат најдобра вредност за дадените пари, и е јасен показател дека производите и услугата ги задоволуваат високите стандарди за квалитет,

Потрошувачите го одбраа Sport Vision како прв избор во категоријата “Најдобар ланец продавници за спортска облека, обувки и опрема” во Македонија. Во практична смисла, потрошувачите покажаа дека ги препознаваат сите напори кои ги преземаме со цел да понудиме поинаков концепт во работењето и да понудиме повисоки стандарди во услугата, поточно во малопродажбата. Преку широкото портфолио на брендови и производи, конкурентните цени, одличниот квалитет и исклучително позитивното искуство при купувањето, се етаблиравме како компанија број 1 во малопродажбата на спортска облека, обувки и опрема, притоа со најдобар сооднос меѓу цената и квалитетот.

M365: Колку години работите на пазарот за спортска облека и како се движат трендовите? Кој е Вашиот омилен бренд?

Игор Трпковски: Со доаѓањето на Sport Vision во Македонија, во 2012 година, започна моето интензивно професионално дружење со спортските брендови но и со ритејлингот воопшто. После нецели пет години, можам да кажам дека сум задоволен со оглед на тоа што ја исполнив личната мисија, а тоа беше Sport Vision да стане синоним и прва асоцијација при изборот на спортска облека, опрема и обувки. Во тоа најголем удел имаа колегите кои честопати несебично го даваа својот максимум за да стигнеме таму каде што сме денес.

Што се однесува до трендовите, сите показатели се дека развојот во индустријата за спортска опрема ќе продолжи. Континуирано се произведуваат нови и подобрени производи преку користење на нови супериорни материјали и технологии на производство, трендот на здрав и активен животен стил продолжува, а исто така продолжува и акцентот на тнр. аутдор активности. И ние не сме отпорни на глобализацијата, така што сè што се случува во светот доаѓа и кај нас.

Приватно, мој омилен бренд е глобално најдобриот спортски бренд кој воедно има и најсилен корпоративен идентитет.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.