• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Предраг Николовски, маркетинг и односи со јавност во Ford: “Јавноста вреднува вистински брендови“

12/02/2016
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денешен гостин на Маркетинг365 е Г-дин Предраг Николовски, раководител на одделот за маркетинг и односи со јавност во компанијата Mи-Да Гранд Моторс која е овластен и ексклузивен импортер на возилата Ford во Македонија. Повеќе за неговите предизивици како прв човек кој се грижи за еден од најпознатите и најкупувани автомобилски брендови во државава, прочитајте во интервјуто во продолжение…

rsz_predrag_ford
Предраг Николовски

М365: Во Македонија постои сериозна понуда на автомобили и уште посериозна конкуренција бидејќи сме релативно мал пазар. Како Вие како лице за маркетинг и односи со јавност ги привлекувате Вашите купувачи?

Предраг Николовски: За да привлечете потрошувачи, пред се, треба да понудите квалитетен производ кој ќе ги задоволи нивните потреби. Ford автомобилите се токму таков производ – со опслужување од над 100 години, брендот се позиционира како еден од најдобрите брендови во светски рамки. Факт е дека македонскиот пазар е мал, но со интензивна конкуренција. Затоа, маркетинг и ПР активностите за привлекување нови купувачи и задржување на постојните, лојални, потрошувачи се значајни и претставуваат вистински предизвик. Од друга страна, може да се каже дека македонските потрошувачи знаат што сакаат кога се работи за избор на возило. Со ова, до одреден степен, ја поедноставуваат нашата работа. За комуникација со потенцијалните купувачи користиме микс од традиционални, но и најсовремени, т.е дигитални канали на комуникација, преку кои ги охрабруваме да дојдат и да ги возат автомобилите. Оттука, преку користење на промотивни акции и добри финансиски услови, им излегуваме в пресрет на можностите на потрошувачите. Токму затоа, тие го ценат искрениот пристап и се многубројни. Ова го покажа и статистиката на бројот на продадени возила во Европа каде Ford Fiesta, четири години по ред, е на водечкото прво место. И во Македонија имаме учество од над 20% во вкупниот број на продадени возила, што секако, дел од успехот се должи на добриот маркетинг и ПР пристап.

р е к л а м а

М365: Која е спецификата (диферзификацијата) во маркетинг пристапот на Ford?

Предраг Николовски: Уште од почетоците на компанијата, целта на основачот Хенри Форд била да создаде автомобил достапен за секој граѓанин и семејство. Така и по 100 години, продолжуваме со истиот пристап. Она што не диференцира од конкуренцијата е пристапот кон потрошувачот. Се ориентираме конкретно на неговите потреби и можности. Ставајќи акцент на потрошувачот, со продолжениот рок на гаранција од 5 години и 24-часовна поддршка на пат во Европа, сопственикот на Ford освен што добива квалитетен автомобил, тој добива професионален партнер или како што ние велиме, совозач од доверба. Во овој пристап голема улога игра и помошта и поволностите кои ги нудиме во поглед на оддржувањето на возилото преку „Мој Сервис“ апликацијата со која што, на нашиот веб сајт, најтранспарентно ги објавуваме сервисните цени за секој модел посебно.

М365: Колку социјалните медиуми го зафаќаат приматот во комуникација со таргет јавностите?

Предраг Николовски: Со оглед на растечкиот тренд на социјалните медиуми, тие заземаат значителен и ефикасен дел од нашата комуникација со јавноста. Природата на социјалните медиуми е таква што овозможува блиска комуникација и идентификација со таргетот, што одлично се поклопува со нашата маркетинг стратегија. И во Македонија, користењето на овој вид медиуми е се позастапено и затоа се трудиме да бидеме присутни колку што може повеќе. Покрај стандардната комуникација на најпопуларните социјални медиуми, во последните две години воспоставивме и специјализиран профил „Форд Доктор“ кој е присутен на блоговите за автомобили и социјалните мрежи. Овој профил е раководен од нашите стручни лица и служи да им биде од помош на сопствениците на возила, со давање совети, помош за одредени прашања и проблеми. „Форд Доктор“ на некој начин, претставува виртуелен сервис.

М365: Дали организацијата на настани овозможува полесен пристап до потенцијалните купувачи?

Предраг Николовски: Генерално, во маркетингот е познато дека организирањето настани е од големо значење, бидејќи нуди можност за запознавање и интеракција со луѓето и со одредени производи и услуги. За компаниите од нашата индустрија, од особена важност се настаните на кои потенцијалните купувачи би ги пробале возилата во живо, со што би се креирал вистинскиот впечаток и емоција. Од друга страна, како компанија, имаме многу интензивна соработка и со бизнис секторот т.е. нашите соработници и клиенти за кои редовно организираме одреден вид настани за да се оддржи комуникацијата и соработката на задоволство на сите страни.

М365: Колку компаниите од автомобилскиот сектор треба да бидат општествено-одговорни компании и како?

Предраг Николовски: Живееме во динамично општество и обврска на компаниите е да бидат општествено-одговорни за да се подобрат условите за живот. Ова особено важи за компаниите од автомобилскиот сектор чии производи, по својата природа, директно влијаат на околината. Затоа, како компанија генерално, ја следиме нашата глобална заложба за производство на автомобили со најниска емисија на издувни гасови. Доказ за ова е што сите модели што пристигнуваат се со EURO 6 ниво. На нашите потенцијални потрошувачи им ги презентираме и електричните верзии на Ford возила кои се иднината на автомобилскиот сектор. Како компанија учествуваме и во иницијативи кои се однесуваат на зголемување на безбедноста во сообраќајот. Што се однесува до локалните акции, Ford Македонија учествува на настани кои го мотивираат здравиот дух и навики на заедницата. Организираме акции во кои сите наши вработени се активираат за одредена цел (би го споменал пролетното чистење на отпадоци на планината Водно).

М365: Дали повеќе го користите класичниот пристап за привлекување потенцијални купувачи или користите друг вид на комуникација?

Предраг Николовски: Иако сум застапник и иницијатор за посовремените типови на комуникација преку дигиталните канали, моето искуство во однос на пазарот во Македонија, ме научи дека класичниот пристап, преку користењсе на традиционалните канали, се уште е од големо значење за комуницирање со поширока маса. Секако користиме микс од двата пристапи и се ориентираме на интегрирана комуникација преку сите канали. Во иднина, ќе расте трендот на дигитални медиуми со што се отвораат нови можности и насоки за комуникација. Искрено, јас го гледам ова како големо поле за креативна борба помеѓу брендовите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.