• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Роберт Чобан, сопственикот на најголемата медиумска империја на Балканот

10/11/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денешен гостин на Маркетинг365  е Г-дин Роберт Чобан, oсновач и претседател на медиумската куќа Color Press Group од Србија, издавачи на повеќе од 60 медиумски брендови во регионот и Македонија како што се “Свет“, “Лепота и здравје“, “CKM“, “Браво“, “JOY“, “Auto Start“, “Metal Hammer“, “TV Novele“, “Alan Ford“, “PC Magazin“ и др. Повеќе години наназад, одблиску, нашиот гостин се соочува со промените во нашата индустрија, што секако го прави еден од најрелевантните луѓе за разговор кога е во прашање еволуцијата на индустријата на печатените медиуми…

Robert-Coban
Роберт Чобан

M365: Како Вие Г-дин Чобан од денешна дистанца го гледате развојот на читателските навики и самата медиумска индустрија во изминатата декада?

Роберт Чобан: Постојат малку индустрии кои за така кратко време претрпиле толку промени, како кога зборуваме за медиумите. Речиси ништо повеќе не е исто во однос на состојбата од 2005 година – начинот на конзумација на медиумите, буџетите на огласувачите, сопственичката структура на медиумите, куповната моќ на граѓаните…Сите индустрии од 2008 година наваму, претрпеа удар од економската криза, а медиумската индустрија во истиот момент доби и удар предизвикан од технолошките промени.

р е к л а м а

M365: Принтот секако нема да изумре, како што не изумре ни радиото кога се појавија весниците и телевизијата, но секако мора да се прилагоди на новите потреби на динамичната читателска публика. Што според Вас мора да биде фокус за принт на издавачите во новото време во кое доминира fast-internet конзумација?

Роберт Чобан: Нашата стратегија се брендовите. Ги развиваме нашите магазински брендови на сите платформи – во традиционален принт, онлајн, мобилен, но и низ конференции и разни други настани. Затоа, важно е читателите и огласувачите да имаат доверба во брендот и да им се создаде можност да го конзумираат и следат на различни платформи.

M365: Во 2015 година во Обединетото Кралство, се очекува дека само мобилното огласување ќе го надмине огласувањето во принтот, тоа е проекција која за неколку години веројатно ќе биде и реалност на нашите простори. Дали нашите печатени медиуми се спремни да заработуваат и живеат само од продажба на web и мобилни огласи или сметате дека мораат да се насочат и кон некои други канали?

Роберт Чобан: На малите пазари како што е нашиот, мобилното огласување никогаш нема да биде доволно за опстанок на големите медиумски системи. “Малите јазици“ како српскиот или македонскиот едноставно не оставаат доволно простор за некој значаен “reach”, кој мобилното огласување би го направиле позначајно. Моето мислење е дека онлајн треба да се комбинира со настани – конференции, концерти, фестивали и други настани, кадешто луѓето кои ги интересира определена тема ќе бидат во прилика и да се сретнат во живо, разговараат, да разменат искуства.

Robert Coban food talk
Роберт Чобан на конференцијата Food Talk која овој септември се одржа крај езерото Матка во близина на Скопје

M365:Како гледате на македонскиот медиа – маркетинг пазар споредено со другите пазари каде што работите?

Роберт Чобан: Македонија е мал пазар, но во некои сегменти се покажува подобра и повитална споредена со српскиот пазар. Пред два месеци на езерото Матка покрај Скопје организиравме конференција “Food Talk“ и таму беа присутни речиси сите огласувачи од food-сегментот. Верувам дека Македонија има потреба и простор за многу повеќе различни активности, кога се зборува за медиумите. Треба да се експериментира и да се испробаат нови модели.

M365: Кои се Вашите планови за присуството во Македонија, има ли некоја новост која ни претстои а е врзана за работата на Вашата групација во нашата земја?

Роберт Чобан: Во 2016 планираме да организираме уште неколку интересни конференции а можам да откријам дека во најава се уште некои нови магазини, така што искрено верувам дека читателите и клиентите ќе бидат повеќе од задоволни од нашите наредни активности на македонскиот пазар.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.