• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, June 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тим за истражување и развој – иднината на нашата индустрија

22/08/2016
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Секоја маркетинг агенција треба да се запраша, дали работи агилно? Можеме ли да го следиме брзиот напредок на технологијата? Дали сме доволно храбри да ги направиме нештата за кои другите не се осудуваат?

Во лабораторијата на Огилви мал тим од 5 луѓе истражија неколку принципи и се разбира споделија со нас кој е најголемиот предизвик за луѓето што предизвикува страв. Тоа е промената.

research and development team
Се започна пред 9 години, кога Олигви го реализираше овој проект со помош на 10 компании. Се обиде да ги зголеми нормите и да ги охрабри луѓето со нови идеи. “Работењето во близина на клиентите и стартап бизнисите креира комуникациски врски кои никогаш немаше ни да се појават.“
Но вредноста на овој проект беше непроценливо висока.
Како иновација овие фасилитатори ги охрабрија експериментите од новата технологија како: виртуелна реалност, проширена реалност и вештачка интелигенција во активностите на компанијата.

р е к л а м а

Во последната декада, фасилитаторите од R&D тимот го следеа просекот на секоја компанија на неделно ниво за совладување на новите технологии. Оние што поминаа низ филтерот беа претставени на останатите како примери.
Технологијата се менува брзо, и да, тоа е одговорност на секого да ги прифати тие промени. Но, како е можно секој да ја работи својата работа фокусирано и паралелно да ги совладува новитетите на технологијата? Како се справуваат со сето ова маркетинг агенциите и фирмите? Фасилитаторите (од R&D тимот) постојано развиваат ресурси со кои ќе може да ги идентификуваат и разберат сите прашања на оваа тема. Да бидат во улога на конектори меѓу напредната технологија и фирмите.

За извршување на работните задачи потребно е да се следат трендовите, да се биде иновативен во компанијата во која работите, за да ги разберете бизнис потребите.

Во тековното работење биле идентификувани “6 иновации за постигнување успех во бизнисот“.
– Обезбедување приходи.
– Репутација (нејзино подигање преку користење иновации и новитети).
– Барања (соработка со компетентни луѓе кои ќе одговорат соодветно на барањата на клиентите).
– Постојаност (креирање околина во која на паметните умови никогаш нема да им биде досадно)
-Врски (посета на нетворкинг настани заради запознавање со нови бизнисмени и обновување на комуникација и контакти).
– Одговорност ( Фокусирани секогаш да дадете нешто за возврат).

Обично за време на работењето на агенциите, брифинзите доаѓаат од клиентите, или идеите од креативни надворешни луѓе кои ги користат сите надворешни ресурси што им се достапни.
“Нашата задавча не беше само работа и фокусирање кон еден клиент“. Баш тука лежи проблемот. Трошокот на Research&Development тимот не може да биде мониториран по час, со користење на табели, алатки, хартија или други начини за пресметување.
Дали иновативните лаборатории се во опасност откако агенциите се фокусираа на профитот на квартално ниво?
Не е случајност што огласувачите инвестираат во ангажирање на иновациски лаборатории кои целат кон обезбедување на ресурси за нив. Не можете да знаете, што не знаете. Добриот оператор константно би присуствувал на семинари, нетворкинг настани и би дал се од себе да научи новитети, да комуницира со стартап бизниси и да се впушти во интеракција со луѓе кои ќе пружат нови бизнис можности, па на крај сите свои искуства ќе ги пренесе на вас.

R&D луѓето се разликуваат од останатите. Пример од оние кои се насочени како клиент-услуга или агенциите за менаџирање со луѓе. Најголем ризик за креативните агенции се ресурсите. R&D умешно ги балансираат ресурсите кои ги имаат на располагање.
Тие велат: “Голем број агенции имаат илјадници луѓе кои работат низ светот и истовремено неможат да бидат синхронизирани. Додека R&D се стручни и ги поврзуваат сите точки на едно место.“
Вредноста да се има вакви професионалци неможе да се опише колку е важна и има големо значење.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.