Home » FMCG » Италија во епицентарот на лансирањето на новиот McDonald’s Nutella бургер

Италија во епицентарот на лансирањето на новиот McDonald’s Nutella бургер

McDonald’s повторно е на сите насловни страни со својот нов производ – неконвенционален чоколаден бургер кој веруваме дека веќе ја разбуди вашата имагинација читајќи го само насловот на статијава :)

%d0%bd%d1%83%d1%82%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%b0

Соработките помеѓу два бренда можат да резултираат со нови одлични производи како што е случајот со соработката помеѓу Ferrero и McDonnalds кои заеднички го креираа својот производ – бургер со Nutella крем.
Производот е наречен ‘Sweety con Nutella’, вкусен  а засега може да го испробаат само Италијанците.

Лансирањето на новиот бургер најавено беше и на Facebook, веруваме дека веќе ве примами изгледот на овој вкусен и неодолив чоколаден бургер, зар не?

 

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365