• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Izazov 2016 – трендови, брендови и предизвици…

10/02/2016
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Content маркетинг, персонализација на содржината, online комуникации, мобилен и видео маркетинг – се трендовите кои ја обележаа изминатата година во Србија и регионот, според резултатот на последното истражување кое во соработка со агенцијата MASMI, го спроведе порталот Marketing mreža. Иако е само почеток на година, на прв поглед, барем во нашиот регион, се чини дека во 2016 нема да дојде до поголеми промени, туку пред се, ќе се работи на зајакнување на трендовите кои веќе се во зачеток или се присутни на пазарот.

izazov 2016

За клучните трендови во струката за 2016 година ќе се дискутира на вториот регионален форум на комуникациски лидери – IZAZOV 2016, кој ќе биде одржан на 2 и 3 март во хотелот Radisson Blu Old Mill во Белград.

р е к л а м а

Посебен сегмент на форумот ќе биде посветен на поттикнување на дијалогот помеѓу агенциите и компаниите, преку различни видови на интерактивни работилници. Во текот на форумот, своите студии на случај на агенциите ќе им ги претстават и компаниите: IKEA Србија, LOREAL Adria-Balkan, Војводинска банка, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA осигурување, Societe Generale банка, Infostud, Ушче Shopping Centar, Microsoft Србија и многу други.

Ставовите за движењето, новите трендови и предизвиците на струката ги истакнаа стручњаците за комуникации на компаниите кои работат во Србија.

Željka Ćirić Jakovljević, раководител на корпоративни комуникации во Eurobank, смета дека најголемите предизвици на струката во претстојната година ќе бидат развојот на интегрирани кампањи, со посебен акцент на дигиталните канали на комуникација и развојот на креативни решенија.  “Покрај бренд комуникациите насочени на промоција и позиционирање на производите, потребно е да се работи на дигитализација на производите и услугите, со цел да им се олесни секојдневието на клиентите. За да се одржат во таква, променлива средина, сите компании мора да реагираат брзо и да ги следат трендовите.”

Според зборовите на Tatjanа Vidaković од секторот за односи со јавност на компанијата  Infostud, тектонските промени кои ги донесе дигиталната револуција, но и оние во сферата на глобалната економија, ја наметнаа неопходноста струката да се менува и да интегрира нови алатки и технологии, низ постојана едукација и на целната јавност и на комуникациските стручњаци за придобивките кои ги носат. Како што вели, оваа ќе биде година на креирање високо персонализирана содржина, тестирање на новите опции на социјалните мрежи, зголемено користење на Big data, но и година во која уште поголем акцент ќе бидат преносните  уреди.

Milena Mićanović, шеф на кабинетот на извршниот одбор на Војводинска банка вели дека еден од најголемите предизвици е да се остане препознатлив, оригинален и сигурен за своите клиенти. “Клучното прашање е како да се диктираат трендовите и да се остане доследен, а не нужно да се следат и со тоа и да се зголеми веќе стекнатата доверба“.

Во UNIQA oсигурување сметаат дека најважно е да се биде побрз од протокот на информациите, да се биде актуелен, поинаков и да се поместат границите на вообичаеното размислување, делување и комуницирање. “Бидете храбри, промовирајте ги вистинските и заборавените вредност. Бидете посветени и постојано усовршувајте се. Да се следат трендовите значи дека овозможивте вистинската порака да го пронајде вистинскиот пат до вистинската публика. Со други зборови, тоа значи дека ги разбирате и осеќате навиките на вашите потенцијални клиенти и дека знаете начин посакуваната порака да им ја пренесете така што тие да ја прифатат“, додала Sonja Marić, директор на Секторот за меркетинг и ПР во UNIQA осигурување.

Ivana Todorović, шеф на службата за екстерна комуникација на Societe Generale bankа, оцени дека брзите промени во технологијата ги диктираат трендовите и тоа влијае на целата индустрија, која не само што мора да ги следи, туку и да најде начин и да ги предвиди, но и предводи, прилагодувајќи ги или дури целосно менувајќи ги своите работни модели. “Затоа иновацијата е клучниот предизвик со кој и оваа година ќе се сретнат компаниите, брендовите и комникациските стручњаци. А секоја иновација почнува од внимателно слушање на потребите и уважување на мислењето на клиентите и  јавниот интерес. Од друга страна, неопходно е и внатре во компанијата да се создаде култура која ги поддржува новите идеи и е спремна брзо да ги реализира.”

Пријавувањето за учество на форумот на комуникациски лидери – IZAZOV 2016 трае до 12. февруари, а бројот на места е ограничен. Повеќе информации пронајдете на сајтот: www.izazovforum.rs

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.