• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Изгласан спорниот член 13 од новиот Закон за авторски права во Европскиот парламент

29/03/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Европскиот парламент го поддржа контроверзниот закон за авторски права кој ја подели онлајн заедницата, технолошките гиганти и издавачите

Со 348 гласа за и 274 против, на 26 март 2019 година, Европскиот парламент ја усвои Директивата за авторски права на единствениот дигитален пазар на Европската унија. Целта на оваа директива, позната е усогласување на авторските права во ЕУ или создавање на единствен дигитален пазар. Овој закон, како што истакнуваат европските институции, треба да го затвори “јазот на вредности” помеѓу профитот кој го добиваат интернет платформите и креаторите на содржини. Или со други зборови, дел од парите треба да завршат во џебовите на авторите на содржината.

р е к л а м а

Членови 11 и 13 од оваа Директива предизвикаа загриженост меѓу онлајн заедницата поради нејасноста за тоа како ќе влијае врз иднината на споделување содржина.

Член 11 вели дека пребарувачите (како Google) и платформите за споделување на вести (главно социјалните мрежи) треба да плаќаат за користење на линкови до веб-страниците со вести, но членот 13 е оној кој навистина предизвика емоции меѓу корисниците на интернет, но и технолошките гиганти. Според овој член, технолошките компании ќе бидат одговорни за содржините објавени на нивните платформи.

Тоа е еден вид на цензорски филтер кој ќе мора да го воведат сите онлајн платформи, за да се контролира што корисницитете поставуваат на интернет. Ова значи дека секоја фотографија, видео, аудио, текст, па дури и програма, ќе биде контролирана, а содржината ќе биде блокирана доколку ги прекрши одредбите на законот.

Технолошките компании се противат на измените, тврдејќи дека тоа ќе бара сеопфатни филтри за да се спречи кршењето на авторски права, додека други критичари, исто така, изразија загриженост дека законот на авторските права може да оневозможи споделување цитати, пародии и мемиња поради нејаснотии во начинот на спроведување на новите правила, па затоа изјавија дека законот може да резултира со “прекумерно” блокирање само со цел да се обезбеди усогласеност со новите регулативи. Поради оваа причина, многумина го нарекоа овој закон “убиец на мемиња”.

Извршната директорка на YouTube, Сузан Војицки дури и ги повика инфлуенсерите на нејзината платформа да го “спасат” на интернетот, бидејќи член 13 “се заканува да им оневозможи на милиони луѓе да прикажуваат содржина на платформи како што е YouTube.”

Промените, сепак, ги поздравија издавачките куќи и медијаторите кои имаат проценти од авторските права, тврдејќи дека овие измени на законот се единствениот начин да се осигура дека изведувачите добиваат праведен надомест за содржината која се споделува преку технолошки платформи.

Претседателот на Европскиот парламент Антонио Тајани рече дека новите правила ќе “стават крај на постоечкиот дигитален див запад со воспоставување на современи правила”.

Google од друга страна тврди дека овие мерки “би довеле до правна несигурност и би ја загрозиле европската креативна и дигитална економија”, додавајќи: “Деталите се важни и се надеваме на соработка со креаторите на политиката, издавачите, креативците и носителите на авторски права во процесот на воведување на овие правила во ЕУ “.

Софи Гусенс, советник во адвокатската фирма Рид Смит, исто така, забележува дека од овие промени нема да страдаат толку многу технолошките гиганти како што се Гугл и Фејсбук колку помалите компании кои немаат капитал и експертиза за спроведување на потребните промени.

“Најголемите технолошки платформи веќе имаат имплементирано филтри за вчитување на содржините, но оваа технологија може да биде скапа да се испорача или може да бара многу време (и многу пари) за интерен развој. Постои загриженост дека овие нови регулативи најмногу ќе влијаат врз помалите европски технолошки компании, а не врз американските технолошки гиганти”, изјави таа.

Земјите членки на ЕУ ќе имаат време од две години од објавувањето на новите закони до импементирање во нивното законодавство.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.