Младите надежи на комуникациската индустрија со проектот “Priče koje izuvaju iz cipela” („Приказни што вадат од чевли“) го освоија жирито и заработија престижна награда на натпреварот Young Lions Croatia powered by Elan, кој и оваа година имаше за цел да ги истакне младите хрватски таленти, притоа укажувајќи на важноста на рекреацијата за здрав живот.

Young Lions Croatia е натпревар на кој новата генерација на хрватската национална комуникациска индустрија се бори за титулата најдобри млади креативци. Со освојувањето на престижното Grand Prix, младите „лавови“ добиваат исклучителна можност да се натпреваруваат со најдобрите колеги од целиот свет како претставници на Хрватска на глобалниот натпревар Cannes Young Lions и да го искусат светскиот фестивал на креативноста Cannes Lions. Победници на овогодинешниот 24-часовен натпреварувачки предизвик беа Јана Цветко и Вана Кииру од Komunikacijski laboratorij со проектот “Priče koje izuvaju iz cipela” („Приказни што вадат од чевли“).
Во просториите на Загребскиот иновациски центар (ZICER), рекордни 110 натпреварувачи во парови осмислија креативни решенија во пет категории: Дизајн, Дигитал, ПР, Медиа и Принт. Победата во категоријата ПР ја освоија Јана Цветко и Вана Кииру (од Komunikacijski laboratorij), воедно освојувајќи Grand Prix, додека Мате Шола и Ела Бан (од McCann Zagreb) го освоија второто место во таа категорија. Во категоријата Дизајн, победници беа Леополдина Јовановски и Мирјам Милас (од Bruketa&Žinić&Grey). Победници во категоријата Дигитал беа Ника Војводиќ и Тена Кузмановиќ (од Publicis), второто место во Дигитал го освоија Николина Бибер и Иван Лампалов (од I TO NIJE SVE), додека пак третото место им припадна на Хелена Мариновиќ и Лена Шуша (од Imago Ogilvy). Немаше победници во категориите Принт и Медиа.
Финалисти на овогодинешното натпреварување во категоријата ПР беа Лорена Чемпух и Анте Бунтиќ (од Val grupa). Во категоријата Дизајн, финалисти беа Никола Хегед и Тана Јеиќ (од Šesnić&Turković), додека финалисти во категоријата Принт беа Маша Јакшиќ и Далибор Кушениќ (од McCann Zagreb). Во категоријата Дигитал, два тимови се здобија со статус на финалисти: Луција Франиќ и Инга Ѓуѓик (од BBDO Zagreb), односно Кристина Ливаја (од 01 Content & Technology) и Хана Матиќ (независна). Финалисти во категоријата Медиа беа Ана Кончул и Луција Чујиќ (од Dentsu Croatia).
Доделувањето на наградите на победниците ќе се одржи на свечена церемонија при „Денови на комуникациите“ на 21 април во 21 часот. Сите заинтересирани ќе можат да ги видат избраните креативни решенија истиот фестивалски ден при претставувањето на финалистите и победниците, а повеќе информации се достапни на следниот линк.

„Охрабрува податокот дека на овогодинешното издание на натпреварот се пријавија рекордни 55 тимови, особено во однос на општиот впечаток дека недостига млад кадар во комуникациската индустрија. Ние сме многу задоволни од победничките проекти, а добар број апликации покажуваат голем потенцијал – поради што особено се радуваме да го следиме развојот и успехот на овие млади таленти“, изјави Вања Берталан (од Human), претседател на овогодинешното жири, додавајќи: „Дури и да не сте меѓу победниците и финалистите, претставува голем чекор да се појавите и ревносно да развиете идеја од нула за 24 часа, а во тие 24 часа развивте голем број вештини кои за можеби сè уште не сте свесни. Честитки до сите!“
Важна карактеристика на натпреварот е токму неговиот хуманитарен карактер – клиентот чиј бриф секоја година го решаваат натпреварувачите е непрофитна хуманитарна организација или граѓанска организација, на која и се предаваат креативните решенија на натпреварувачите. Овогодинешниот натпреварувачки партнер Elan и организаторот избраа да дизајнираат решение за Друштвото за спортска рекреација “Aktivan život” и нивниот проект Trčaonu – школа и клуб за трчање и нордиско одење, со кој здружението го започна трендот на учење на трчањето и претставува лидер во промоцијата на рекреативното трчање за возрасни.
Меланија Корошец, глобален бренд директор на Elan и член на овогодинешното жири на Young Lions, рече: „Импресионирана сум од обемот на работа и креативност што младите професионалци ги продуцираа во текот на 24 часа. Овој натпревар бара не само креативност, туку и опипливи резултати во дефинирана временска рамка, што е слика и прилика за вистинска работна средина. Наградените дела ни даваат верба во светлата иднина на креативната индустрија во регионот. Честитки.“
Кон честитките се придружи и Теа Гвардијан, директор за комуникации во здружението “Aktivan život”: „Во име на Здружението за спортска рекреација Aktivan život и Trčaone, можам да кажам дека сум воодушевена од големиот број одлични решенија што ги добивме за жирирање, а обврската за избор на најдобрите не беше лесно. Им честитаме на сите млади лавови за нивното учество, а на победниците на натпреварот им посакуваме многу среќа во Кан. Ќе се потрудиме да го имплементираме победничкото решение, а можеби и повеќе од нив, во нашата кампања за 2024 година и да ја продолжиме соработката со овие одлични млади луѓе“.
Заедно со претседателот на жирито Вања Берталан, претставникот на Elan, Мелања Корошец, и претставникот на клиентот, Теа Гвардијан, за изборот на најдобрите креативни решенија на овогодишниот натпревар се заслужни уште и: Ана Буразер (McCann Загреб), Ружица Илак (Pragma komunikacije), Сања Петек Мујачиќ (Hauska & Partner), Маја Шплајт (Real grupa), Вјеко Средноселец (Dentsu), Синиша Валдингер (Bruketa&Žinić&Grey) и Ивана Жуљ (Omnicom Media Group).
Натпреварот беше поддржан и од Shutterstock со отворање на својата датабаза за натпреварувачи, а по незаборавната натпреварувачка авантура меѓу хрватските тимови и искуството од светскиот фестивал на креативност Cannes Young Lions, кој допрва треба да следи, младите лавици ќе имаат можност да ги одмерат своите сили и на глобалниот натпревар Cannes Young Lions.
Повеќе информации за натпреварувањето и за „Деновите на комуникациите“ се достапни на официјалниот веб-сајт www.danikomunikacija.com.