Твитер се претставува себе си како социјална мрежа каде што луѓето се пореални отколку на другите социјални мрежи со нова out-of-home (OOH) кампања.
Кампањата ќе се прикажува во Сан Франциско и Њујорк до 9 август. Во рекламите, корисниците споредуваат како тие делуваат на Твитер во однос на Инстаграм и Фејсбук. Некои се хумористични, како оној што покажува величествен коњ веднаш до оној со смешна насмевка, со текст што вели „Јас на Инстаграм наспроти Јас на Твитер“, што значи дека тие се чувствуваат поудобно да бидат она што навистина се, отколку да изгледаат совршени .
Другите се малку посериозни, како оној што покажува знаме на виножито до црно-бело знаме со текстот „Јас на Твитер наспроти јас на Фејсбук“.
Во продолжение погледнете неколку интересни споредби: