• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да ги инспирирате вработените да бидат иновативни?

13/06/2018
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Иако првичниот успех на компаниите како Нетфликс, Фејсбук и Тесла е, се разбира, заснован на добрите производи кои ги донеле за потрошувачите, лидерите на овие технолошки светски гиганти препознале дека долгорочниот успех бара негување силна култура на иновации во рамките на нивните компании. Во индустриите кои многу брзо се менуваат, лидерите треба да создадат култура на учење која ги задржува вработените да инвестираат во нивната работа и да бидат посветени на предизвикот на континуирано подобрување и усовршување.

Стратегиите кои ги користат лидерите, како што се Елон Маск, Марк Закерберг и Рид Хестингс се иновативни и уникатни, но тие можат да бидат позајмени од страна на лидерите од сите индустрии, со цел да го поттикнат чувството на креативност и љубопитност кај своите вработени. Успехот на овие визионерски лидери во креирањето култура на учење може да се сведе на пет клучни стратегии, и тоа:

р е к л а м а

Предводете со страст

Марк Закерберг е страствен кога станува збор за голема визија кон која неговата компанија се стреми – но истата страст ја применува и во секојдневната, често не гламурозна работа која е потребна за постигнување на таа визија. Поради честите јавни настапи и учество на конференции, како и при постирање на неговиот личен Фејсбук профил, Закерберг постојано им дава пример на своите вработени, покажувајќи му на светот колку е возбуден околу работата на Фејсбук. Оваа посветеност е повеќе од доволна им да влее доверба не само на акционерите, туку и на вработените, кои гледаат дека нивните менаџери се страствени во врска со она што го постигнале и се наклонети да работат внимателно со цел да ја исполнат визијата на компанијата.

Предводете со пример

Претходно оваа година, Елон Маск беше прозван за некои безбедносни проблеми кои влијаат врз вработените во еден од погоните на Тесла. Наместо само да издаде нова политика на компанијата или да испрати е-пошта, Маск побара од вработените да ги достават сите прашања во врска со безбедноста директно во неговиот личен инбокс.  Покрај тоа, тој вети дека лично ќе ја посети секоја фабрика во која се случил таков инцидент, ќе помине време во неа и лично ќе го надгледува процесот за да се утврди кои промени можат да се направат за да се подобри протоколот. Одлуката на Елон Маск да биде предводник, им покажа на неговите вработени дека е посветен на нивната безбедност и дека е лично вклучен во подобрување на процесот на производство на Тесла.

Креирајте култура на поставување прашања

Лидерите кои создаваат култура во која вработените се охрабруваат да поставуваат прашања, се способни да ги одржат своите организации подготвени за раст. Подготвеноста на Маск да поставува прашања и да го оспори статусот кво се она што ја туркаа Тесла да не биде само уште една компанија која се занимава со автомобили, туку да стане една од најиновативните во светот. Ако Маск не го предизвика она што беше прифатено како “начин на кој работата секогаш се извршува”, SpaceX никогаш немаше да постои.

Потребна е храброст да се имаат големи размислувања за водење на компанијата, но и одржувањето на овој начин на размислување е исто толку важно колку и самата компанија: промовирање на културата на иновации и експериментирање, може да ви помогне да ја задржите Вашата конкурентска предност со децении.

Бидете отворени за промена

Со цел да креираат и спроведат вистински иновативни идеи во својата компанија, лидерите не само што треба да прифатат промени, туку и да осигураат дека нивните вработени го прават истото. Директорите, како Рид Хестингс, кој е на чело со Netflix, на пример, разбираат дека идеите за нови производи и процеси се одлични, но дека овие иновации никогаш нема да имаат влијание ако не се спроведуваат до крај. Па така, Рид овозможи компанијата да премине од рачно испраќање на ДВД на корисниците, кон стримување на целата видео содржина, практика која беше непозната додека Netflix не ја воспостави.  Со цел да не пропадне оваа храбра идеја, Хастингс работеше на неа и на тој начин воспостави нова, сега вообичаена услуга на видео стриминг на барање.

Дозволете им на Вашите вработени да учат

Убаво е кога менаџерите ги охрабруваат своите вработени сериозно да го сфатат учењето – но најдобрите лидери, всушност, им даваат на своите вработени алатки кои им што требаат за да го направат тоа. На пример, Google им овозможува на своите вработени да трошат 20% од своето време секоја недела во учење на нови вештини и развивање на нивните постоечки таленти. Впрочем, давањето време и простор на вработените за учење, секогаш ќе создаде позитивни реакции за секоја компанија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.