• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да извлечете повеќе од YouTube ?

24/02/2015
in Digital, Extra 5, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Гостинска статија на Владимир Шапардановски.

Слободно можеме да кажеме дека YouTube е едно од најинтересните места на интернет. Таму можете да се задржите со часови гледајќи интересни видеа. Оваа година брендот YouTube слави 10 години постоење. 10 години се премногу да издржиш на интернет посебно кога 300 часа видео се прикачуваат секоја минута на страната.

Пред точно десет години, тројцa поранешни работници на PayPal, формираат нова платформа каде што слободно ќе можете да го поставите Вашето видео и да погледнете други видеа. Целата идеја дошла кога имале проблем да го најдат „настапот“ на Џенет Џексон на Super Bowl 2004.  Денес YouTube е третата најпосетена страна во светот со над милион луѓе кои гледаат повеке од шест билиони часови материјал секој месец. Иако важи како платформа за прикачувања на домашни аматерски видеа сепак остануваат најгледани професионалните продуцирани видеа.

Во 2006 години Google го купи YouTube за 1,65 билиони долари (денес вреди над 40 билиони долари) и со тоа му даде нова можност на маркетингот. YouTube може да биде моќна алатка во Вашиот маркетинг, посебно ако располагате со мал буџет. Ќе Ви покажеме неколку трикови кои ќе го направат Вашиот YouTube канал погледан и попрофесионален.

р е к л а м а

Прилагодување на Вашиот YouTube канал

YouTube Ви дозволува да го прилагодите каналот според Вашиот брендинг, да поставите слика и да покажете што е најново кај Вас. Не заборавајте да ги поставите директните линкови до Вашата веб страна, ФБ страна, Твитер канал и до другите социјални мрежи. На првата страна можете да одберете видео кое најмногу Ве рефлектира Вас и Вашиот бизнис.

YouTube

 Наслов, опис и тагови

За подобро и побрзо да биде пронајдено Вашето видео на интернет е потребно да имате добар наслов, корисни тагови и привлечна слика. Името на насловот нека биде кратко и јасно и лесно да ја покаже целта на видеото. Додека во описот бидете поконкретни и дадете подолго објаснување за видеото, тука можете да поставите и линкови до Вашата страна. Таговите се многу важни во пребарувањето на видеото. Ставете ги сите зборчиња кои Ве асоцираат со Вашето видео. Иако е во нагорна линија употребата на кирилицата, за жал подобро е и покорисно да пишувате на латиница, така полесно ќе го пронајдат Вашето видеото.  Не заборавајте да одберете слика со кои ќе ги привлечете луѓето полесно да го отворат Вашето видео, доколку не сте задоволни со сликата од  видеото, можете да прикачите Ваша слика.

Foto 2 - YouTube

Не употребувајте „традиционален маркетинг“

YouTube корисниците немаат трпение да ја гледаат Вашата 20 минутна реклама за Вашиот производ како е најдобар и дека нема подобар. Само можете да добиете погрешна статистика така, да добиете нереална бројка на гледање на видеото, а вистински е исклучено после првите 10 секунди.

Натерајте ги Вашите потрошувачите да постават видео со Ваш производ

Многу поефективно е доколку Ваш потрошувач постави видео со Вашиот производ од колку Вие да го направите тоа. Пронајдете ги корисниците на вашиот производ и мотивирајте ги да се снимаат како го употебуваат производот. Можете да направите одлична и вирусна кампања.

Покажете една друга страна на Вашиот бизнис

Можете да снимите како работи Вашиот производ или целиот процес на настанување на производот. Направете видео за патот на производот од самиот начин на неговото производство до крајниот корисник. Снимете ги вработени, покажете на корисниците кои стои зад целиот процес. Не заборавајте да внесете доза на хумор, направете видео „позади сцената“ за да покажете една поинаква и лична страна за Вашиот бренд. Така ќе ги натерате да се вратат повторно да побараат дали има нешто ново.

Не Ви е потребна скапа опрема

Се што Ви е потребнo e обична камера, дури некогаш и Вашиот мобилен телефон може да заврши работа. Денес можете да најдете многу бесплатни програми за монтирање на Вашите видеа. Најлесен за управување е Window Movie Maker, додека ние го препорачуваме Lightworks. Или доколку сакате наједноставно и најбрзо да ги завршите Вашите видеа, тоа можете да го направите на следната страната: https://www.youtube.com/editor

foto 3

 Инвестирајте во време за истражување на YouTube заедницата

Интернет корисниците секојдневно прикачуваат видеа на YouTube. Најдете време да ја истражите YouTube заедницата преку прегледувања на видеата, што е популарно или преку коментирање истите видеа. Дадете им причина да Ве следат, така полесно и Вас ќе Ве пронајдат на YouTube повторно.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.