• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да комуницираме со технолошки најнапредната генерација до сега?

16/04/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Д-р. Љупка Наумовска, доцент на Универзитет за туризам и менаџмент, Скопје и основач на Honeybiz

Следната генерациска супер сила носи име со една буква од алфабетата: Зет. Највозрасните претставници од оваа генерација сега се студенти и насокоро ќе станат економски моќни и ќе управуваат со сопствени финансиски средства. Според индикаторите за нивното потрошувачко и социјално однесување, маркетинг индустријата исто како и образованието глобално, не се подготвени за нивните, досега најрадикално уникатни социо-психолошки карактеристики и патерни на однесување. Добрата вест е дека оваа, како и секоја друга генерација има свои типични однесувања, матрици и субкултура која ги дефинира и категоризира со цел изнаоѓање на соодветни комуникациски методи и канали во маркетингот кон нив. Ова се препораките базирани на досегешните сознанија кои ќе ни помогнат во градењето на комуникациски тактики и стратегии со оваа генерација:

р е к л а м а
  1. Првата важна работа е да престанеме да ја делиме маркетинг дисциплината на дигитална и традиционална, бидејќи оваа поделба го лимитира концептуално начинот на размислување и организирање на комуникацискит проекти и идеи. Она што треба да даде структура на новата комуникациска индустрија е холистичкиот пристап, кој насочува кон интеграција на он лајн и оф лајн алатки, медиумите и каналите, а се со цел да се пристапи мултиканално и одржливо кон најмладата публика која има изострен истражувачки сензибилитет.
  1. Генерација Зет е родена во време на глобализација, технолошка револуција, мобилни уреди и економски непредвидливи динамики. Па оттука, лојалноста, колективното размислување и сензитивноста кон цврсти структури и авторитети им се на многу ниско ниво. Ги краси отворениот ум, инклузивното размислување и немањето предрасуди кон различности по ни еден основ.
  1. Лојалти програмите, купоните и ценовните игри не се алатки кои добро ќе бидат прифатени од нив. Високите естетски вредности и цврстите субкултурни карактеристики ги прават склони кон гејмифицираност во сите аспекти од животот, па оттука, игрите и игривоста во процесите на маркетинг комуникација па и едукација се силен поттикнувач кон акција и будење на интереси за нив.
  1. Единствениот начин да се добие лојалноста од припадник на Генерацијата Зет е да се оствари поврзување со вредностите на брендот преку лично идентификување. Имено, тие како и секоја друга генерација се идентификуваат себеси, индивидуално и групно, преку модата, музиката, храната до степен што брендот станува дел од нивното ,,јас,,. Поврзано со ова, добро е да се предвиди во медиа планирањето инфлуенсер, преку чие раскажување тие повеќе од било кога ќе се врзат за брендот.
  1. Склоноста кон социјални мрежи кои имаат динамични, анимирани [во живо] визуали ги дефинира доминатните медиуми за првично таргетирање, но и аналогните форми на комуникација, кои нудат искуства, интеракција и натпревар се канал за воспоставување на вредни и трајни релации со нив.
  1. Be a goody – правилото важи за брендовите сега повеќе од било кога. Оваа генерација има исклучителни истражувачки склоности и капацитети, па брендовите покрај својата комерцијална намера треба да имаат и општествено добра кауза преку која потенцијално ќе се поврзат со идентитетот на припадникот на Ген Зет. Па така, тој или таа преку конзумација на брендот, ќе го носи чувството на придонес кон градење на добро општество.
  1. Ревјуата значат повеќе од стандардите, звездите и беџовите на брендовите кога зборување на Ген З како купувачи. Оваа генерација ќе ги прегледа ревјуата и на тој основ ќе донесе одлука не зависно од претходната поставеност и категоризираност на брендот. Исто така, неуморно пишува ревјуа и коментари по искуството со брендот.

  1. Нивниот начин на размислување е склон кон фантазии и виртуелни ликови, па оттука, визуелниот сторителинг со динамичен ритам треба да е доминантен контент во комуникацијата.
  1. Дигиталниот детокс, односно аналогните форми на комуникација како натпревар, спорт, искуства во природа се силна форма на комуникација и развој на интереси за припадниците на оваа генерација која не е контрадикторна туку комплеметнарна на дигиталните форми. Со нивна оптимална комбаниција се креира интегриран холистички концепт кој ни нуди формула за успешен, забавен и корисен начин на комуниицирање со досега најнапредната генерација во човековата еволуција.

  1. Fun. Fun. Fun. Централен елемент во креирањето на содржини со Генерација Зет е забавата, игривоста и инстантната гратификација. Во тој процес, бенефитот не само од успешната комуникација туку и од забавата ќе го имаат и двете страни.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.