• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да креирате успешна влијателна (influencer) маркетинг стратегија

23/03/2017
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Коста Петров, првично објавена на Македонија Денес.

Пред неколку години, познати лица, најчесто од естрадата или спортот беа неминовен дел од кампањите на светски но и на нашите познатите брендови. Иако овој тренд е се уште присутен, со растот на социјалните мрежи особено Фејсбук, Твитер и Инстаграм, повеќето од нив, ги заменија светски познатите лица со лица кои имаат влијание и голем број на следбеници на гореспоменатите мрежи.

Причината за овој тренд е едноставна. Во свет во кој нашето внимание е помало од она на златните риби (луѓето имаат внимание од само 7 секунди, една секунда помалку од златните риби). Инфлуенсерите имаат моќ да пренесат персонализирана порака која ќе биде напишана во нивен претпознатлив стил. Но, најважно од се е дека нема да има преголем фокус на продажба, што најчесто е проблемот со многуте традиционални маркетиншки кампањи.

Земете ја за пример Unilever Hair Care, една од најголемите светски компании за продукти за нега на коса. Нивната онлјан кампања на Youtube – #allthingshair е одличен пример за моќта на инфлуенсер маркетингот. Преку оваа кампања, компанијата индиректно ги промовира своите продукти со помош на видеа за совети за коса, направени од некои од најмоќните блогери и личности од социјалните мрежи. Видеата се снимени во домовите на инфлуенсерите, направени во нивен препознатлив стил и речиси никаде, во ниедно видео не е директно споменат ниту еден продукт на компанијата.

р е к л а м а

Дури и луксузни брендови како Ritz Carlton и Rolls Royce, секојдневно користат инфлуенсери со  цел  да ја променат перцепцијата дека брендовите од овој тип таргетираат само постари и богати луѓе. Погледнете ги нивните Инстграм профили и ќе видите за што ви зборувам.

Ефектот на инфлуенсер маркетинг кампањите е огромен и е дефинитивно нешто што треба да го имплементирате во вашите маркетинг стратегии. Но, во исто време мора да бидете и доста претпазливи бидејќи некогаш постапките или коментарите на инфлуенсерите со кои соработувате може да имаат негативен ефект врз вашата компанија и целосно да ја уништат вашата репутација и довербата од вашите купувачи.

Како да започнете?

  1. Анализирајте ги потребите на вашата компанија и направете листа на инфлуенсери според темите кои тие ги промовираат и нивниот генерален интерес. Стратегијата ќе има многу поголем успех ако одберете инфлуенсер кој ја таргетира истата таргетна група како и вие во вашите кампањи. На пример, ако сте компанија од автомобилска индустрија изберете инфлуенсер кој што редовно споделува содржина поврзана со вашата индустрија. Ако сте финансиска институција, успешно лице од бизнис светот може да биде ваш одличен инфлуенсер, итн.
  2. Направете сегментација на друштвените мрежи и размислете кој канал ќе биде најефективен за вашата стратегија па според тоа одберете го и инфлуенсерот и креирајте ја стратегијата. Најчесто кај инфлуенсерите, најголемиот број на следбеници доаѓаат од еден канал па поради тоа треба убаво да размислите кој канал сакате да го таргетирате во вашата стратегија. Инфлуенсер на YouTube можеби нема толкав број следбеници на Facebook или Twitter и токму поради ова најчесто светските компании освен по интерес, го бираат инфлуенсерот и според бројот на следбеници на каналот на кој сакаат да го постигнат бараниот ефект.
  3. Бројот на фанови или следбеници не е клучен за успешноста на кампањата. Иако пред неколку години бројот на следбеници беше најважен, најголем дел од компаниите денес соработуваат со микро инфлуенсери, најмногу поради тоа што тие имаат поголем број на следбеници со сличен интерес но и на нивните профили е забележана поголема интеракција во објавите.
  4. Кога ќе ја финализирате листата на инфлуенсери со кои би сакале да соработувате, започнете со мониторинг на нивните профили. Големите компании најчесто прават минимум шест месеци мониторинг на инфлуенсерите, не само да се осигураат дека комуницираат пораки со сличен интерес туку и да се осигураат дека инфлуенсерите не шират говор на омраза или било какви објави кои би можеле да и наштетат на репутацијата на компанијата.
  5. Иако во светот постојат агенции преку кои можете да стапите во контакт со инфлуенсерите со кои сакате да соработувате, кај нас најчесто тоа треба да го направите директно сами. Пристапете им со детален план за вашата соработка и дефинирајте ги убаво вашите и нивните очекувања. Дефинирајте ја временска рамка за вашата соработка за успешна стратегија. Дајте им слобода на инфлуенсерите да ја презентираат содржината во нивен стил. Објаснете им ја идејата но дозволете тие да ја искомуницираат на нивен начин.
  6. Прашање кое сите маркетинг директори го поставуваат– дали треба да им се плаќа на инфлуенсерите? Одговорот е едноставен! Да! Инфлуенсерот е вашиот бренд амбасадор и во ниеден случај не треба да постира содржина за вашиот бренд без финансиски надоместок.

За крај, клучот за успешна соработка со инфлуенсерите е отворена комуникација и верба! Не започнувајте стратегија со инфлуенсери ако сакате да ги контолирате сите аспекти во нивната комуникација. Но, најважно од се, не започнувајте инфлуенсер маркетинг стратегија ако не сте сигурни во кредибилитетот и репутацијата на вашиот инфлуенсер.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.