Home » Во фокусот » Како твитаат операторите ?

Како твитаат операторите ?

Како и што најавивме на крајот од завчерашната анализа на ФБ активностите на трите водечки мобилни оператори во Македонија, продолжуваме да го анализираме настапот на социјалните медиуми на T-Mobile, ONE и Vip, во истиот период, овојпат на сервисот за микроблогирање Твитер.

По број на следбеници (followers) операторот ВИП се издвојува на првото место со неверојатни 19.423 следбеници, потоа следат Т-Моbile MK со 4.227 и ОНЕ со 4.047.

Broj na followers

Сега да видиме што мислат следбениците за постовите кои овие 3 компании ги споделуваат, поточно која компанија има најмногу ретвитови + фејвови во анализираниот период:

Followers + RT

Source: FanPage Karma

Како една од најбитните метрики при анализата на однесувањето на компаниите на Твитер е процентот на конверзации (conversations). Оваа метрика покажува колку една компанија вистински комуницира со своите следбеници или пак спротивно на тоа премногу практикува еднонасочна комуникација.

Сите 3 оператори ја надминуваат границата од 50% ( репер процент за минимум комуникација), но разликата има.

slika 2 - kako tvitaat operatorite

Source: FanPage Karma

Ако на процентот на конверзации го додадеме и просечното време кое им е потребно на 3те мобилни оператори да одговорат на барањата на своите корисници на оваа социјална мрежа, тогаш ОНЕ се истакнува со најбрза онлајн корисничка поддршка.

slika 3 - kako tvitaat operatorite

Source: SocialBakers

На крајот останува да го погледнеме и перформанс индексот (The Profile Performance Index) кај 3-те компании кој всушност преставува кумулативен процент од следниве критериуми: вклученост и раст на следбениците во сооднос со нивниот вкупен број.

Во набљудуваниот период состојбата е следна:

slika 4 - kako tvitaat operatorite

Source: Fan Page Karma

Се разбира ова не се единствените метрики за анализа на работењето на најголемите бизнис компании во Македонија, и треба да се има во предвид фактот дека користевме разни алатки (SocialBakers, FanPage Karma, Allin1Social….кои секако може да ги користи секој и да ги провери овие бројки) и кои ја отсликуваат сликата во моментов т.е. последните 100-тина ден (поточно алатката даваше податоци за trial период од 15 дена и преглед наназад од дополнителни 90 дена), но неможам да не забележам дека кумулативно кај ОНЕ се забележува фокус на брза и квалитетна корисничка поддршка, квалитетна содржина која нејзините фанови и следбеници ја препознаваат и согласно на тоа, социјалните профили на ОНЕ имаат и најголема вредност во однос на бројот на фанови и следбеници, содржина, вклученост и интеракции.

Помина времето кога компаниите беа во потрага на само што поголем број на фанови и следбеници, а и самите социјални медиуми не се само уште еден канал каде компаниите може само да ги промовираат своите производи и услуги.

Само брендовите кои се во честа, навремена и квалитетна комуникација со својата публика можат да и донесат најголема додатна вредност на својата компанија и да ги валоризираат своите вложувања во овој сегмент на долг рок.

Има ли сеуште некој кој не мисли така?:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365