Како и што најавивме на крајот од завчерашната анализа на ФБ активностите на трите водечки мобилни оператори во Македонија, продолжуваме да го анализираме настапот на социјалните медиуми на T-Mobile, ONE и Vip, во истиот период, овојпат на сервисот за микроблогирање Твитер.
По број на следбеници (followers) операторот ВИП се издвојува на првото место со неверојатни 19.423 следбеници, потоа следат Т-Моbile MK со 4.227 и ОНЕ со 4.047.
Сега да видиме што мислат следбениците за постовите кои овие 3 компании ги споделуваат, поточно која компанија има најмногу ретвитови + фејвови во анализираниот период:
Како една од најбитните метрики при анализата на однесувањето на компаниите на Твитер е процентот на конверзации (conversations). Оваа метрика покажува колку една компанија вистински комуницира со своите следбеници или пак спротивно на тоа премногу практикува еднонасочна комуникација.
Сите 3 оператори ја надминуваат границата од 50% ( репер процент за минимум комуникација), но разликата има.
Ако на процентот на конверзации го додадеме и просечното време кое им е потребно на 3те мобилни оператори да одговорат на барањата на своите корисници на оваа социјална мрежа, тогаш ОНЕ се истакнува со најбрза онлајн корисничка поддршка.
На крајот останува да го погледнеме и перформанс индексот (The Profile Performance Index) кај 3-те компании кој всушност преставува кумулативен процент од следниве критериуми: вклученост и раст на следбениците во сооднос со нивниот вкупен број.
Во набљудуваниот период состојбата е следна:
Се разбира ова не се единствените метрики за анализа на работењето на најголемите бизнис компании во Македонија, и треба да се има во предвид фактот дека користевме разни алатки (SocialBakers, FanPage Karma, Allin1Social….кои секако може да ги користи секој и да ги провери овие бројки) и кои ја отсликуваат сликата во моментов т.е. последните 100-тина ден (поточно алатката даваше податоци за trial период од 15 дена и преглед наназад од дополнителни 90 дена), но неможам да не забележам дека кумулативно кај ОНЕ се забележува фокус на брза и квалитетна корисничка поддршка, квалитетна содржина која нејзините фанови и следбеници ја препознаваат и согласно на тоа, социјалните профили на ОНЕ имаат и најголема вредност во однос на бројот на фанови и следбеници, содржина, вклученост и интеракции.
Помина времето кога компаниите беа во потрага на само што поголем број на фанови и следбеници, а и самите социјални медиуми не се само уште еден канал каде компаниите може само да ги промовираат своите производи и услуги.
Само брендовите кои се во честа, навремена и квалитетна комуникација со својата публика можат да и донесат најголема додатна вредност на својата компанија и да ги валоризираат своите вложувања во овој сегмент на долг рок.
Има ли сеуште некој кој не мисли така?:)