Во 2009 година, огласувачката агенција Bruketa&Žinić&Grey (тогаш само Bruketa&Žinić) сними реклама за бонбоните Кики. Со текот на годините, оваа реклама постигна неверојатен успех – стана култен хит и вкупно постигна речиси 33 милиони прегледи на различни канали на YouTube.
Приказната за легендарните бонбони Кики започна во 1927 година со коцка овошна карамела со која пораснаа генерации. Оттогаш до денес, тие постојано го подобруваа и дополнуваа својот асортиман, па денес под чадорот на брендот Кики постојат три различни типа на бонбони – овошни карамели (Ки-Ки), полнети овошни карамели (Ки-Ки Пуниозе) и гумени бонбони (Ки-Ки Гумиозе). Агенцијата Bruketa&Žinić&Grey минатата година го модернизираше пакувањето на Кики и визуелно ги одвои овие три вида слатки.
Иако не можеме со сигурност да кажеме дека ова е најгледаната реклама во регионот (на сите времиња), бидејќи нема официјална статистика, сепак со сигурност можеме да заклучиме дека се наоѓа меѓу најгледаните.
„Оваа кампања е создадена врз основа на едноставен увид што го добивме од децата. Тие само би играле. И дека возрасните им паѓаат на нерви затоа што постојано нешто бараат од нив. Тогаш му рековме на Кики да молчи во комуникацијата и само да игра. Тоа беше креативен концепт. Видеото беше само дел од таа комуникација. Многу ми е драго што гледам дека нешто што го правевме пред речиси 15 години продолжува и денес. Добриот увид никогаш не старее“ – вели Никола Жиниќ, генерален креативен директор и еден од основачите на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey.
Главните улоги во рекламата ги толкуваат познатите кловнови на „кикиевскиот“ циркус – Вочки, Јагодаки, Јабукаки, Бананаки, Млијекококи и Љешњаки, а во продолжение може да се присетите на оваа реклама: