Вештачката интелигенција повеќе не е тема на иднината – Денови на комуникациите затоа ќе отворат простор за разговори за реалните ефекти на технологијата и вештачката интелигенција врз бизнисот, брендовите и општеството; со конкретни примери и професионални гласови.
Вештачката интелигенција и новите технологии сè повеќе влијаат на начинот на кој работиме, комуницираме и донесуваме одлуки – менувајќи ги правилата на игра во речиси секоја индустрија. Токму затоа, на Денови на комуникациите, кои ќе се одржат од 15 до 18 мај во Ровињ, преку серија разговори, дискусии и предавања ќе се разговара за вистинските ефекти и границите на овие технологии: од роботизираната Софија до киборг-антрополог во главната сала, па сè до низа регионални експерти од индустријата кои ќе се обидат да одговорат на прашања кои веќе не се футуристички, туку дел од нашето секојдневие. Еве некои од темите:
IAB CROATIA’S PPP: THE DECADE WE LEARNED THERE IS NO SUCH THING AS ONLINE PRIVACY powered by OŽUJSKO PIVO
Се сеќавате кога мислевме дека нашите податоци се приватни? Како развојот на алатките за вештачка интелигенција ја менува нашата перцепција за приватноста – и дали едноставно прифативме дека надзорот е цената што ја плаќаме за сета бесплатна содржина во која уживаме? Променливото разбирање на приватноста во дигиталната ера ќе биде тема на дискусија во неформална и опуштена дискусија без филтри, а разговорот ќе го водат: Марио Франчешевиќ (основач/извршен директор, SeekandHit), Саша Милиновиќ (директор за дигитални технологии, OMD), Марко Микеш (раководен менаџер за решенија за клиенти, Aleph), Соња Стахор Гашпар (директор за дигитални операции, JGL), Тихана Ана Рељиќ ( адвокат-партнер, адвокатска фирма REZIME) и Зорaн Савин (извршен директор, IAB Словенија).
WILL AI ACTUALLY PAY OFF? AI MEETS ROI — powered by RAIFFEISEN HRVATSKA
Вештачката интелигенција ветува сè – од зголемување на профитот и оперативната ефикасност до редефинирање на пазарните правила. Но, прашањето што се повеќе се појавува е: дали вештачката интелигенција носи вистинска вредност или само извонредни презентации? Каде е вистинскиот поврат на инвестицијата – во иновациите, оптимизацијата или можеби само паметното брендирање на иднината? Далибор Ковачевиќ (директор на одделот за ИТ, Raiffeisen Хрватска), Рони Керт (директор за продажба и маркетинг, Bugatti Rimac) и Хајди Ќенан (амбасадор на заедницата, AG2) ќе се обидат да одговорат на тоа прашање во разговор што ќе го модерира Роко Калафатиќ (раководителот на видео-содржини и водител на поткаст, Lider Media) и ќе го одржува фокусот на најважното – конкретни резултати, а не само на гласни зборови.
VOX POPULI: PREDICTIONS & TRENDSPOTTING
Без разубавување и без кристална топка, доаѓаме до срцето на трендовите што нè очекуваат зад аголот: од хистеријата со вештачка интелигенција и крајот на „колачињата“ до експлозијата на новите медиумски формати и вечната потрага по следниот најголем тренд. Своите предвидувања и нефилтрирани увиди ќе ги споделат: Никола Врдољак (директор, 404 / партнер, Myty Group), Небојша Грбачиќ (ко-основач, (ре)креативен директор, Cvoke) и Крешимир Мацан (поткастер и консултант за комуникации, Špica s Macanom), во разговор кој ќе го модерира Дуња Ивана Балон (директор на HURA, IAB Хрватска и Данови на комуникациите). Очекувајте искрени одговори, смели ставови и формат во кој сè е дозволено – освен неодлучност.
IS BIGGER BETTER? II BY IAB CROATIA
Во светот на големите компании, комуникацијата не е само пренесување порака – тоа е стратешки план во кој треба да се балансира буџетот, досегот, внатрешната и надворешната комуникација. „Is Better Better? II by IAB Croatia“ го поставува прашањето дали старата изрека „колку поголемо, толку подобро“ сè уште важи кога станува збор за комуникација и големи системи, а своите искуства и ставови ќе ги споделат: Марија Франиќ (директор за корпоративни комуникации, Kaufland), Ема Хускиќ (директор за маркетинг, Mastercard), Тамара Карагити (директор за корпоративни комуникации и маркетинг, INA Group) и Дејвид Флам (директор за маркетинг, Maistra Hospitality Group) во разговор кој ќе го модерира Ивана Крајиновиќ (директор, Večernji list).
AI BEYOND THE HYPE: STRATEGIC PR BEFORE SHINY TOOLS
Во свет каде што речиси секојдневно се појавуваат нови „револуционерни“ алатки за вештачка интелигенција, лесно е да се изгуби фокусот и да се брка технологијата наместо вистинската вредност. Но, како што истакнува Давид Адах (ко-основач, CogniVis.ai, Forbes 30 Under 30 и искусен меѓународен предавач), вистинската иновација во стратешката комуникација не започнува со најновиот софтвер – туку со вистинското прашање што сакаме да го решиме. Токму Адах ќе одржи инспиративно предавање на Денови на комуникациите со конкретни примери за интеграција на вештачката интелигенција во односите со јавноста, маркетингот и пошироко. Предавањето ќе биде проследено со интерактивна сесија на прашања и одговори со предавачот, предводена од Кристина Лацо (директор, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), со цел да се продлабочи разговорот за реалните можности (и ограничувања) на вештачката интелигенција во комуникациите.
AI, IT & ADVERTISING’S RELATIONSHIP STATUS? IT’S COMPLICATED. BY UNIT
Вештачката интелигенција, информатичките технологии и огласувањето влегоа во сложена врска од која никој не излегува неповреден – ниту креативците, ниту програмерите, ниту буџетите. Што се случува кога машините се обидуваат да бидат уметници, кога податоците се претвораат во раскажување приказни, а дизајнот станува клучот за спојување на технологијата и креативноста: револуција или само убаво спакуван хаос? За оваа љубовна (и работна) динамика ќе разговараат: Иван Бешлиќ (генерален директор за стратегија, Sofascore / претседател, UNIT), Јосип Бегиќ (извршен директор, Lebesque) и Стјепан Зелиќ (извршен директор, Hypefy), во разговор модериран од Мартина Сокач Сарага (директор, MSS Puls).
Покрај гореспоменатите теми, многу програмски содржини ќе се занимаваат и со различни аспекти на новите технологии, вклучувајќи ги: From Witch Hunt to AI: Lessons from Yuval Noah Harari, Protecting Children in the Digital Playground by UNICEF, You Still Pretend to Understand Blockchain? UX/UI to the Rescue! by Alice in Blockchains, The Science of Influence: Why Media Agencies Are More Powerful Than Ever, AI-Powered Bullshit: Creativity’s Future or Digital Delusion? Fight! by CroAI и други.
Да потсетиме, како дел од одличната програма на Денови на комуникациите, најавени се голем број водечки светски лидери во областа на креативноста, дигиталните технологии, дизајнот, вниманието на корисниците, презентацијата на идеи, вештачката интелигенција и бројни други теми.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15 до 18 мај во Ровињ, повеќе информации за учество може да најдат на www.danikomunikacija.com.