• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кога вештачката интелигенција и бизнисот комуницираат: кој е креативен, кој е прецизен, а кој е само гласен? Дознајте на Денови на комуникациите

17/04/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Вештачката интелигенција повеќе не е тема на иднината – Денови на комуникациите затоа ќе отворат простор за разговори за реалните ефекти на технологијата и вештачката интелигенција врз бизнисот, брендовите и општеството; со конкретни примери и професионални гласови.

Вештачката интелигенција и новите технологии сè повеќе влијаат на начинот на кој работиме, комуницираме и донесуваме одлуки – менувајќи ги правилата на игра во речиси секоја индустрија. Токму затоа, на Денови на комуникациите, кои ќе се одржат од 15 до 18 мај во Ровињ, преку серија разговори, дискусии и предавања ќе се разговара за вистинските ефекти и границите на овие технологии: од роботизираната Софија до киборг-антрополог во главната сала, па сè до низа регионални експерти од индустријата кои ќе се обидат да одговорат на прашања кои веќе не се футуристички, туку дел од нашето секојдневие. Еве некои од темите:

р е к л а м а

IAB CROATIA’S PPP: THE DECADE WE LEARNED THERE IS NO SUCH THING AS ONLINE PRIVACY powered by OŽUJSKO PIVO

Се сеќавате кога мислевме дека нашите податоци се приватни? Како развојот на алатките за вештачка интелигенција ја менува нашата перцепција за приватноста – и дали едноставно прифативме дека надзорот е цената што ја плаќаме за сета бесплатна содржина во која уживаме? Променливото разбирање на приватноста во дигиталната ера ќе биде тема на дискусија во неформална и опуштена дискусија без филтри, а разговорот ќе го водат: Марио Франчешевиќ (основач/извршен директор, SeekandHit), Саша Милиновиќ (директор за дигитални технологии, OMD), Марко Микеш (раководен менаџер за решенија за клиенти, Aleph), Соња Стахор Гашпар (директор за дигитални операции, JGL), Тихана Ана Рељиќ ( адвокат-партнер, адвокатска фирма REZIME) и Зорaн Савин (извршен директор, IAB Словенија).

WILL AI ACTUALLY PAY OFF? AI MEETS ROI — powered by RAIFFEISEN HRVATSKA

Вештачката интелигенција ветува сè – од зголемување на профитот и оперативната ефикасност до редефинирање на пазарните правила. Но, прашањето што се повеќе се појавува е: дали вештачката интелигенција носи вистинска вредност или само извонредни презентации? Каде е вистинскиот поврат на инвестицијата – во иновациите, оптимизацијата или можеби само паметното брендирање на иднината? Далибор Ковачевиќ (директор на одделот за ИТ, Raiffeisen Хрватска), Рони Керт (директор за продажба и маркетинг, Bugatti Rimac) и Хајди Ќенан (амбасадор на заедницата, AG2) ќе се обидат да одговорат на тоа прашање во разговор што ќе го модерира Роко Калафатиќ (раководителот на видео-содржини и водител на поткаст, Lider Media) и ќе го одржува фокусот на најважното – конкретни резултати, а не само на гласни зборови.

VOX POPULI: PREDICTIONS & TRENDSPOTTING

Без разубавување и без кристална топка, доаѓаме до срцето на трендовите што нè очекуваат зад аголот: од хистеријата со вештачка интелигенција и крајот на „колачињата“ до експлозијата на новите медиумски формати и вечната потрага по следниот најголем тренд. Своите предвидувања и нефилтрирани увиди ќе ги споделат: Никола Врдољак (директор, 404 / партнер, Myty Group), Небојша Грбачиќ (ко-основач, (ре)креативен директор, Cvoke) и Крешимир Мацан (поткастер и консултант за комуникации, Špica s Macanom), во разговор кој ќе го модерира Дуња Ивана Балон (директор на HURA, IAB Хрватска и Данови на комуникациите). Очекувајте искрени одговори, смели ставови и формат во кој сè е дозволено – освен неодлучност.

IS BIGGER BETTER? II BY IAB CROATIA

Во светот на големите компании, комуникацијата не е само пренесување порака – тоа е стратешки план во кој треба да се балансира буџетот, досегот, внатрешната и надворешната комуникација. „Is Better Better? II by IAB Croatia“ го поставува прашањето дали старата изрека „колку поголемо, толку подобро“ сè уште важи кога станува збор за комуникација и големи системи, а своите искуства и ставови ќе ги споделат: Марија Франиќ (директор за корпоративни комуникации, Kaufland), Ема Хускиќ (директор за маркетинг, Mastercard), Тамара Карагити (директор за корпоративни комуникации и маркетинг, INA Group) и Дејвид Флам (директор за маркетинг, Maistra Hospitality Group) во разговор кој ќе го модерира Ивана Крајиновиќ (директор, Večernji list).

AI BEYOND THE HYPE: STRATEGIC PR BEFORE SHINY TOOLS

Во свет каде што речиси секојдневно се појавуваат нови „револуционерни“ алатки за вештачка интелигенција, лесно е да се изгуби фокусот и да се брка технологијата наместо вистинската вредност. Но, како што истакнува Давид Адах (ко-основач, CogniVis.ai, Forbes 30 Under 30 и искусен меѓународен предавач), вистинската иновација во стратешката комуникација не започнува со најновиот софтвер – туку со вистинското прашање што сакаме да го решиме. Токму Адах ќе одржи инспиративно предавање на Денови на комуникациите со конкретни примери за интеграција на вештачката интелигенција во односите со јавноста, маркетингот и пошироко. Предавањето ќе биде проследено со интерактивна сесија на прашања и одговори со предавачот, предводена од Кристина Лацо (директор, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), со цел да се продлабочи разговорот за реалните можности (и ограничувања) на вештачката интелигенција во комуникациите.

AI, IT & ADVERTISING’S RELATIONSHIP STATUS? IT’S COMPLICATED. BY UNIT

Вештачката интелигенција, информатичките технологии и огласувањето влегоа во сложена врска од која никој не излегува неповреден – ниту креативците, ниту програмерите, ниту буџетите. Што се случува кога машините се обидуваат да бидат уметници, кога податоците се претвораат во раскажување приказни, а дизајнот станува клучот за спојување на технологијата и креативноста: револуција или само убаво спакуван хаос? За оваа љубовна (и работна) динамика ќе разговараат: Иван Бешлиќ (генерален директор за стратегија, Sofascore / претседател, UNIT), Јосип Бегиќ (извршен директор, Lebesque) и Стјепан Зелиќ (извршен директор, Hypefy), во разговор модериран од Мартина Сокач Сарага (директор, MSS Puls).

Покрај гореспоменатите теми, многу програмски содржини ќе се занимаваат и со различни аспекти на новите технологии, вклучувајќи ги: From Witch Hunt to AI: Lessons from Yuval Noah Harari, Protecting Children in the Digital Playground by UNICEF, You Still Pretend to Understand Blockchain? UX/UI to the Rescue! by Alice in Blockchains, The Science of Influence: Why Media Agencies Are More Powerful Than Ever, AI-Powered Bullshit: Creativity’s Future or Digital Delusion? Fight! by CroAI и други.

Да потсетиме, како дел од одличната програма на Денови на комуникациите, најавени се голем број водечки светски лидери во областа на креативноста, дигиталните технологии, дизајнот, вниманието на корисниците, презентацијата на идеи, вештачката интелигенција и бројни други теми.

Сите кои сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15 до 18 мај во Ровињ, повеќе информации за учество може да најдат на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.