Home » Во фокусот » Кои брендови доминираат на социјалните мрежи

Кои брендови доминираат на социјалните мрежи

Логото на McDonald’s месечно се појавува на речиси 900.000 фотографии на Инстаграм и Твитер

Видливост на брендовите – колку чето се појавуваат фотографии со логото на брендот (месечен просек на Твитер и Инстаграм)

Појавата и големата популарност на социјалните мрежи во изминатата деценија им овозможи на компаниите нов вид на интеракција со потенцијалните купувачи.  Таа стана една од клучните механизми за градење на брендовите.

Компанијата Brandwatch преку својот специјализиран софтвер за препознавање на логотипи и брендови, пребаруваше повеќе од 100 милиони фотографии од Инстаграм и Твитер и на тој начин доби увид во застапеноста на брендовите на социјалните мрежи.

Најголемиот светски ланец за брза храна Mc Donald’s е на првото место. Логото на оваа компанија месечно се појавува на речиси 900.000 фотографии.

Во тој контекст, ова значи дека 21 фотографија со логото на McDonald’s се објавува секоја минута, односно една фотографија на секои три секунди.

На социјалните мрежи, најмногу од има фотографии во областа на спортските брендови каде што предничи Nike, потоа со технологија (Google) и малопродажба (McDonald’s).

Топ 10 индустрии

Брендови кои најмногу се споменуваат во позитивен контекст

Брендови кои најмногу се споменуваат во негативен контекст

Фотографии од брендови кои најмногу ги споделуваат мажите

Фотографии од брендови кои најмногу ги споделуваат жените

Извор: Brandwatch

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365