• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се 20-те најпопуларни социјални мрежи во светот?

12/05/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Благој Ѓелевски

Доколку треба да ги набројам трите работи кои најмногу влијаеле врз човечкиот живот и општество во последната декада, една од нив секако ќе бидат социјалните мрежи. Веќе сите знаат дека ФЕЈСБУК е најпопуларната социјална мрежа во светот моментално.Заклучно со април 2017-та, социјалната мрежа фејсбук, има скоро 2 милијарди активни профили.

р е к л а м а

Но, кои се останатите најпопуларни социјални мрежи во светот моментално?

Тимот на Тивиус направи едно мало истражување, со цел да откриеме кои се останатите 19 најпопуларни социјални мрежи во светот моментално.Можеби ќе бидите малку изненадени. Наодите ви ги претставуваме во графикот подолу:

Очекувано, фејсбук е неприкосновен лидер кај социјалните мрежи. Можноста за повеќенасочна комуникација и интеракција помеѓу корисниците, како и многуте новини кои ги воведе фејсбук влијаеа бројот на активни корисници континуирано да расте. За летото се очекува оваа бројка да надмине 2 милијарди активни членови.

Социјална мрежа на која активно комуницираат 2 милијарди членови, неминовно има огромна општествена, политичка и економска моќ. Последните претседателски избори во САД јасно го покажаа ова влијание. Секако и претходно револуциите поврзани со Арапската пролет, движењето „Occupy Wall Street“ итн. Сепак, влијанието и моќта на фејсбук допрва ќе се покажува.

WhatsApp e втор

Можеби многумина од вас никогаш и не слушнале за оваа социјална мрежа, но WhatsApp денес има над милијарда активни корисници. Во суштина WhatsApp е платформа за смартфони, која се користи за испраќање на секаков вид на енкриптирани пораки (телефонски разговор, видео разговор; текстуални пораки, слики, гифови, видеа, документи, гео-локации, аудио фајлови, телефонски контакти и гласовни пораки).

WhatsApp е основана во 2009 година од Jan Koum и Brian Acton и денес е во сопственост на фејсбук. WhatsApp се смета за една од најбезбедните социјални мрежи, бидејќи сите пораки кои се испраќаат од корисник до корисник се енкриптирани.

Уште неколку изненадувања

YouTube (во сопственост на Google) и Facebook Messenger (во сопственост на Facebook), кои го делат третото и четвртото место, со по 1 милијарда активни корисници, сигурно не се изненадување. Но, големи се шансите досега да не сте слушнале за WeChat и QQ. Тоа е така бидејќи ова се кинески социјални мрежи развиени од компанијата Tencent Holdings Limited.

WeChat е релативно нова платформа, пуштена во употреба на 21 јануари 2011 година. Оваа социјална мрежа е многу популарна во Кина и се користи за испраќање пораки, но и за е-продажба и плаќање. Како и да е, оваа платформа не успеа, барем досега, да се пробие на интернационалниот пазар.

QQ е многу постара социјална мрежа која на корисниците им нуди онлајн социјални игри, музика, шопинг, микроблогирање, филмови, како и можност за групен и гласовен разговор.

Инстаграм, кој е доста популарен и во Македонија, го држи седмото место со 600 милиони активни корисници.

Што би заклучиле од овие бројки?

Од овие официјални податоци, кои најголем дел ги пронајдовме на сајтот Статиста (кој е портал за статистички информации), издвојуваме неколку заклучоци. Најпопуларните социјални мрежи во суштина имаат голем број на корисници кои покажуваат огромен user engagement или (интерес за интеракција). На пример, фејсбук беше првата онлајн социјална мрежа во историјата на човештвото која надмина 1 милијарда активни корисници, а од друга страна пак Pinterest беше платформата која најбрзо достигна 10 милиони поединечни месечни посети.

Најголемиот број  на социјални мрежи потекнуваат од САД. Кинеските социјални мрежи во суштина, иако имаат голем број на корисници поради големината на кинеското население, сепак не успеваат да ги надминат границите на кинеската држава.

За што најчесто се користат социјалните мрежи?

Користењето на социјалните мрежи од страна на корисниците е многу разновидно: платформите како Facebook или Google+, се фокусираат врз размената на искуства помеѓу пријатели и роднини и постојано ја форсираат интеракцијата преку слики, споделувањето статуси и социјални игри. Останати социјални мрежи, како на пример Tumblr или Twitter, се фокусирани врз брзата комуникација и уште се нарекуваат и микроблогерски платформи. Трети социјални мрежи се фокусираат пак на заедницата; четврти ја потенцираат можноста за генерирање содржини од страна на самите корисници итн.

Текстот е првично објавен на блогот Tivius.mk

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.