• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кои се најомилените брендови за време на пандемија?

February 1, 2021
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Почнувајќи одмарт оваа година, пандемијата на КОВИД-19 принуди милиони луѓе физички да се дистанцираат од другите, но благодарение на разни апликации, многумина се чувствува поблиску до своите сакани од кога било досега.

Кога станува збор за брендовите, потрошувачите создадоа нови врски со нив во последните месеци, а истражувањето спроведено од страна на агенцијата MBLM покажува дека дури 23 проценти од испитаниците изразиле емоционална поврзаност со некои брендови. Истражувањето наречено „Brand Intimacy“ покажа до кој степен потрошувачите се емоционално поврзани со брендовите што ги користат и какви придобивки можат да имаат самите брендови од тоа.

Брендовите кои негуваат емоционални врски со своите купувачи имаат тенденција да ги надминат водечките компании наведени на S&P 500 и Fortune 500 и по приходите и по профитот. И не само тоа, тие исто така можат да создадат повисоко ниво на доверба, што со текот на времето создава полојална база на потрошувачи.

р е к л а м а

Како што беснее глобалната пандемија, оваа идеја станува порелевантна од кога било досега. Потрошувачите се` повеќе го користат времето за продлабочување на односите со брендовите, но кој успеа да ги освои нивните срца?

Apple е прогласен за најомилен бренд за време на КОВИД-19, искачувајќи се од третото место пред пандемијата. Иако технолошкиот гигант ги надмина Disney и Amazon, неговиот успех во голема мера може да се припише на жените и милениумците, додека Amazon е прогласен за најомилен бренд за машките потрошувачи.

Кога треба да им се обезбеди на потрошувачите она што го сакаат, Apple гледа три најважни работи кои мора да ги понуди. Како прво, брендот мора да ги надмине очекувањата и да обезбеди врвна услуга, квалитет и ефикасност. Потоа, мора да го подобри купувачот правејќи го попаметен, поспособен или поповрзан. Третото нешто што се наведува е ритуалот, што значи дека брендот е важен дел од секојдневниот живот на потрошувачот.

Исто така, вреди да се напомене дека потрошувачите ја зголемија употребата на виртуелните брендови како што е, на пример, апликацијата за разговори Zoom, која забележа најголем раст на употребата во овој период.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.