• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна на Предраг Стојковски: Facebook explore feed –подобро корисничко искуство или дополнителен извор на пари?

30/10/2017
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со Борис се познаваме повеќе од 5 години и за цел тој период постојано му ветувам дека ќе му испратам неколку текстови и колумни, а се остана на текстот по повод  9 години на Нова Солутионс и уште еден сличен текст.  Но благодарејќи на Facebook тоа денеска конечно се смени, а еве и зошто!

Пишува: Предраг Стојковски, извршен директор на агенцијата Nova Solutions

Имено пред речиси 10 дена Facebook почна со еден експеримент – чистење на корисничкиот newsfeed од содржини произведени од страна на Facebook страници (Facebook pages), без разлика дали тие страници репрезентираат бизниси или едноставно страници кој што се занимаваат со одредена тематика (на пример медиуми).

Тоа не значи дека Facebook ја елиминира содржината на Facebook страници. Не, едноставно таа содржина ја пресели во посебна секција –  Explore feed, додека на корисничкиот newsfeed ќе доминира содржина споделена од страна на Вашите пријатели.

р е к л а м а

Исто така, Facebook нема да ја забрани содржината на Facebook страниците, едноставно новиот  Facebook алгоритам ќе го фаворизира органското (природното) ширење на содржината, не по тоа колку некој пост има допаѓања (лајкови), туку колку повеќе се споделува (шерува).

Експериментот започна во 6 држави: Србија, Словачка, Шри Ланка, Боливија, Гватемала и Камбоџа. За дивно чудо Македонија не е дел од експириментот ;)

И кои се резултатите од првите неколку денови на експериментот?

Првиот и очекуваниот ефект е драстичен пад на органска посетеност на Facebook страниците.  Во Словачка, 6 најголеми Facebook страници забележаа 4 пати помала интеракција од моментот на воведување на експериментот:

Извор: CrowdTangle.

Тука треба на нагласиме, дека најголемите Словачки медиумски сајтови, не забележаа пад на посетеноста и покрај тоа што корисниците на Facebook не ја гледале нивната содржина толку често, од воведувањето на експерментот.

Зошто е тоа така? Сите овие сајтови имаат силна база на редовни читатели, квалитетни веб сајтови, известувања, newsletter….така да овој експеримент не донесе големи штети на големите информативни веб сајтови.

Втора работа е дека, самите Facebook корисници,  кои што сега повеќе ги следеле активностите на своите пријатели, полесно можат да направат дополнително филтрирање кој да се следи а кој не.

Третата работа е дека оние корисници, кој што повеќе ги следат содржините на Facebook страниците, можат полесно да издвојат која содржина сакаат да ја следат а која не.  Буквално Explorer feed стана еден вид на RSS reader.

Facebook вели дека ова е експеримент – но треба да очекуваме наскоро да стане реалност и кај нас.

Па како тогаш да се спремиме за намалена видливост на објавите од страна на бизнис страниците?

Пак се враќаме на основите на– Content is the KING! Квалитетната содржина Facebook нема да ја забрани, како што рековме на почетокот и самиот алгоритам е така подесен да сега повеќе го фаворизира споделувањето, отколку допаѓањето.

Втора работа е да не се фокусираме само на Facebook, поточно маркетингот на социјалните мрежи, туку и на SEO и на e-mail маркетинг.

Трета работа е да ангажирате influencer – и кој што ќе ја споделуваат Вашата содржина на нивниот newsfeed.

Прилагодувањето на алгоритмот донесува и фаворизирање на квалитетната содржина со цел корисниците на Facebook да ја добијат онаа содржина која што навистина ги интересира, Facebook е сепак корпорација со голем број на акционери кој што на крајот на годината очекуваат профит  кој што очекуваат раст на нивните акции, а не пад. Овие промени дополнително ќе извлечат пари од бизнис секторот за промовирање на своите услуги и производи, а со тоа ќе се зголеми задоволството на Facebook корпорацијата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.