После месец и половина без Burger King, и несомнено неколку обиди да се репродуцира Whopper во домашни услови, Французите повторно ќе имаат можност да ја вкусат скарата на брендот за брза храна. Засега тоа ќе биде можно само преку нарачка или drive-thru, но постепеното повторно отворање е дозволено благодарение на спроведувањето на строги санитарни мерки.
Со цел да ја соопшти добрата вест, Burger King ангажираше повеќе комичари кои се појавиле во претходни реклами на брендот, внесувајќи ведрина во целата карантинска ситуација. Создадената реклама во суштина претставува видео-колаж од снимки кои актерите ги снимаат на своите телефони или веб-камери, пропратени со ведар амбиент на домашна бучава и различни комични моменти.
Рекламата е дело на креативната агенција Buzzman Paris, која има долгогодишна соработка со Burger King.