Home » Во фокусот » Социјален експеримент кој имаше да цел да ги расположи намуртените Лондончани

Социјален експеримент кој имаше да цел да ги расположи намуртените Лондончани

the-berry-company-social-experiment-938x517

Компанијата The Berry Company, која претставува фамилијарен бизнис за храна, реши да направи вистински “бум“ на улиците во Лондон и да го разубави денот на минувачите со својата последна маркетинг кампања.  Очигледно, 8:12 часот наутро е идентификуван како време во кое знаете дали вашиот ден ќе биде или нема да биде добар.

Со помош на W Comms  и Gas and Electric, компанијата The Berry  се потруди сите минувачи во Лондон да имаат убав ден. т.е утрото да го започнат насмеани и расположени. Нивната цел беше тие да имаат #berrygoodday. Како го направија тоа? Тие направија мал социјален експеримент каде млад дечко излезе на улица со чадор на врнежлив ден и се потруди да помогне и да ги расположи луѓето. Но, на крај направија мали измени во експериментот, па да видиме што се случи :

berry-company-social-experiement

berry-company-social-experiement-2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365