Home » Во фокусот » Kraft Heinz ја повлече понудата од $143 милијарди долари за купување на Unilever

Kraft Heinz ја повлече понудата од $143 милијарди долари за купување на Unilever

Американската прехрамбена компанија Кraft Heinz, соопшти дека се откажува од планот за превземање на британско-холадскиот гигант Unilever.

Unilever, во петокот, ја одби понудата на американскиот прехрамбен гигант Kraft Heinz вредна 143 милијарди американски долари, односно 50 долари по акција, со образложение дека не се спремни да ја продаваат компанијата за било која цена.

Иако се очекуваше од американската компанија на британско-холандскиот конзорциум да му понудат и поголем износ, само 48 часа подоцна, во заедничко соопштение е објавено дека преговорите нема да продолжат и дека Kraft Heinz се повлекува од преземањето.

Поврзувањето на тие две мултинационални компании ќе преставуваше една од најголемите трансакции во историјата и обединување на некои од највредните светски брендови под иста капа – што секако ќе претставуваше тотална доминација на полиците.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365