Home » Во фокусот » Креативниот «outdoor advertising» на IBM и Ogilvy & Mather Франција

Креативниот «outdoor advertising» на IBM и Ogilvy & Mather Франција

People for Smarter Cities 1

Креативноста  е најзначајниот дел од модерниот маркетинг.

Ако еден бренд не се продава, значи дека комуникација со потрошувачите не е креативна.  Дури и најмалата идеја може да има голем ефект врз сите нас. Познатата маркетинг агенција Ogilvy & Mater ни го докажа тоа со проектот наречен «People for Smarter Cities» . Овој креативен проект бил реализиран  за нивниот клиент IBM France.

 People for Smarter Cities 2

Целта на секоја компанија е да креира вредност кон потрошувачите, да им го олесни и подобри животот. Затоа IBM во соработка со Ogilvy & Mater решија да им го подобрат животот на илјадници луѓе ширум светот со креативни решенија за нивните секојдневни потреби.

People for Smarter Cities 3

Подолу следува ова прекрасно видео вo кое креативноста на идеите го достигна својот врв:

Автор Душан Пецов

Душан учестувал на повеќе маркетинг проекти во Македонија и Франција каде што успешно ги завршува студиите по маркетинг и со што се стекнува со интернационално искуство. Се интересира за Меѓународен Маркетинг, Глобален Маркетинг, Бренд Маркетинг, Brand Equity и Sponsorship.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365