• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Креативноста сè повеќе ќе се користи за решавање на проблемите, а не за продажба!

13/03/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Јамшид Аламути, извршен директор и ко-основач на Pi School од Италија, е главен говорник на овогодинешниот, петти по ред регионален форум на комуникациски лидери IZAZOV 2019 кој ќе се одржи на 25 и 26 март во хотелот Hyatt Regency во Белград. Тој ќе зборува на тема “Creativity driven Transformation“, односно за нов процес на креативноста и како тој може да се користи во решавање на вистинските проблеми и трансформирање на бизнисот.

По тој повод, разговаравме со него за тоа како изгледа креативната организација на иднината, како организациите се определуваат за најсоодветен бизнис модел и дали постои некој вид јаз меѓу креативните таленти и традиционалните работни модели.

р е к л а м а

Според Ваше мислење, како изгледа креативната организација на иднината?

Од аспект на структурата, тоа е децентрализирана организација, агилен колектив со посебен фокус. Всушност, тоа се повеќе мали креативни организации, но секоја од нив има силен фокус на една тема. Ова е нешто што ќе биде многу покорисно и попрактично во процесот на развој на производи и услуги за клиентите.

Како агенциите и компаниите можат да ја користат креативноста за да го трансформираат својот бизнис?

Креативноста отсекогаш била користена во процесот на трансформација на бизнисот, ова не е ништо ново. Прашањата на кои агенциите и компаниите ќе треба да најдат заеднички одговори се како да се користи креативноста за да се направи вистинско влијание и да се решат проблемите на нивните брендови, производи и услуги. Креативноста сè повеќе ќе се користи во иднина за решавање на проблемите, а не  за продажба.

Дали еден бизнис модел “функционира” за сите агенции? Зошто?

Апсолутно не. Агилните агенции на иднината ќе се фокусираат на решавање на различни проблеми, врз основа на нивните специфични знаења и таленти. Секое концепциско решение ќе има поинаков модел, различен тип на клиент, различен тип на потрошувачи или целна група и следствено, тоа бара поинаков бизнис модел. Влегуваме во ерата на она што јас го нарекувам “колективен индивидуализам”, сè ќе биде прилагодено, така што ќе имаме бизнис модел за секоја специфична услуга.

Според Вас, дали има некој вид јаз помеѓу креативните таленти и традиционалните бизнис модели? Какви таленти преферираат организациите денес?

Апсолутно! Јазот помеѓу креативните таленти и традиционалните бизнис модели е огромен. Клучна бариера: денешните традиционални агенции и компании се уште го следат стариот начин на вработување, интервјуирање и со тоа го поддржуваат традиционалниот концепт на образование и диплома. Во исто време, организациите продолжуваат да се обидуваат да ја продадат истата стара слика, а младите таленти ја следат истата шема без преиспитување и откако ќе влезат во корпоративниот свет, сфаќаат дека системот е лош и нефункционален. Талентите на денешницата и иднината имаат потреба од сопственост над визијата, им треба флексибилност, мора да веруваат и да ја видат целта на организацијата.

Кој ќе биде најголемиот предизвик за креативната индустрија во 2019 година?

Поблиска интеграција на технологијата, прилагодување на потребите на идните генерации и нивните животни навики, воспоставување ново разбирање на креативниот процес со цел да се одговори на општествените и корпоративните предизвици.

Зошто транспарентноста и одговорноста во индустријата се толку важни за сите нас?

Транспарентноста, одговорноста, одржливоста и свесноста отсекогаш биле важни. Ова не се промени во ниту еден момент. Значи, прашањето не е зошто тие се важни, прашањето е што да се направи за организациите да ја разбираат сериозноста на интегрирањето на овие зборови во нивната култура и како тие да се претворат во стратегија која може да делува. Оние организации кои не го прават тоа, ги губат талентите, ги губат потрошувачите и соодветно, ги губат своите инвеститори.

***

Повеќе информации за форумот IZAZOV 2019 пронајдете на сајтот: www.izazovforum.rs

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.