• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Лекции за PR професионалците од таткото од популарното Skype интервју на BBC

15/03/2017
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

За експертите за односи со медиумите, ништо не може да предизвика поголемо чувство на анксиозност отколку едно ТВ интервју во живо на нивниот клиент.

https://www.youtube.com/watch?v=Qo0STYcoyjM

Претпоставуваме дека ова видео веќе сте го гледале повеќе од 5 пати. Сега добро познатото интервју на BBC каде професорот Robert Kelly, татко на две деца, ненадејно ќе биде прекинат во своето интервју емитувано во живо од упадот на своите деца. Доколку сте веќе ветерани во PR индустријата веруваме дека сте се соочиле со некоја ваква ситуација. Иако на момент ви доаѓа неконтролирано да се насмеете од реакцијата на мајката која се обидува да ја затвори вратата и да ги извлече децата од собата , во друг момент може да ви стане јасно дека ова може да му се случи секому па дури и на извршните директори во вашата компанија па дури и вам.
Реалноста понекогаш е неизбежна.

р е к л а м а

Еве како да се припремите за појава на вакви ситуации :

1.Подготовка, подготовка, подготовка.
Телевизиските преноси во живо,може да се одвиваат во повеќе насоки и вие не можете да антиципирате се. Меѓутоа претходната подготовка на можни сценариа може да направи голема разлика помеѓу неуспехот и успехот на едно такво интервју. Професор Kelly сигурно за интервјуто се подготвувал добро меѓутоа сепак инцидентното влегување на децата не го предвидел.

Совет: Вежбајте алтернативни сценариа со цел да не бидете изненадени. Размислете за сите можни алтернативи и погледнете како може да се реагира на настаните. Добро е да можете да оцените колку би можеле вие или вашите одговорни лица да бидат фокусирани доколку некој пропуст би се случил за време на емитување во живо.

2.Контролирајте го она што може да биде контролирано.
Можете да учествувате во медиумски настан на повеќе можни начини, од емитување на интервјуа па се до користење на алатки како Facebook Live и Periscope. Доколку сте во можност да ги контролирате некои од битните нешта како осветлувањето, позадината, аглите на камерата – направете го тоа. Овие мали но важни фактори се битни при воспоставувањето на поголем кредибилитет кај вашите одговорни лица.

Совет: Прегледајте ја претходно локацијата од каде ќе се емитува состанокот или пак интервјуто. Остранете ги сите нешта што би можеле да одвлекуваат внимание како слики, обрнете внимание на осветлувањето и квалитетот на звукот.

3.Говорот на телото е многу важен.Гледајќи го видеото со таткото можете да забележите лутина. Во секое интервју многу е важно да се користи насмевка, добар контакт со очите и секако силно и добро држење на телото. Без разлика на надворешните фактори одржувањето на овие нагласени фактори ќе ве одржува фокусирани на пораката.

Совет: Снимете видео од презентација која сте ја правеле вие или вашите одговорни и погледнете ја заеднички. Обрнете внимание на говорот на телото, контактот со очите и држењето на телото. Идентификувајте ги реакциите на вашето лице кои не ја пренесуваат соодветната порака која сакате да ја пренесете и следниот пат обидете се да ги избегнете од употреба.

4.Само продолжете. Интервјуто на BBC не научи на една многу вредна лекција: понекогаш мора да одиграте малку чудно сценарио и да продолжите понатаму. Во случајот на професорот Kelly, мала насмевка проследена со две извинувања за настанатата ситуација беа дел од начинот на кој тој се справи со проблемот кој настана за времена неговото интервју во живо.

Совет : Ова повторно не навраќа на фазата на подготовка. Пред самото интервју обезбедете детален опис со можните препреки со кои би можеле да се сретнете како на пример стил на интервјуто, чести прашања и да можете вие или пак другите кои ги затапувате да продолжат сосема нормално со се што ‘’ќе им излезе на нивниот пат’’.

5.Не е толку лошо колку што мислите дека е. Веруваме дека професорот се чувствувал лошо откако заврши интервјуто, меѓутоа по само неколку дена тој и неговото семејство станаа Интернет сензација проследена со големо прифаќање од страна на гледачите и емпатија.

Совет: Овој вид на интервјуа не се воопшто лесни. Доколку нешто не се одвива по планираното може да ни изгледа 10 пати полошо отколку што реално е.  Фокусирајте се на позитивните страни прифаќајки ги сите негативни нешто кои се случиле.

Споредено со бројни катастрофи кои се случиле во полето на PR, оваа приказна е една од приказните каде поуката се согледува од една сосема нова перспектива.

Кои лекции вие ги научивте од овој текст?

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.