• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Lions Health ги здружи силите со UNICEF и Unilever и лансираше ново натпреварување за млади креативци

19/02/2015
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Lions Health во соработка со UNICEF и Unilever ја стартуваше наградата Young Lions Health Award , ново натпреварување наменето за млади креативци и маркетери кои сакаат да го унапредат глобалниот здравствен систем на земјите во развот.

Според UNICEF, единствена ефективна помош на гладните и децата е креирањето на одржливи стратегии наместо ад-хок иницијативи кои доставуваат намирници. Ефективните здравствени системи не претставуваат само достава на лекови, доктори или установи, многу битна е и комуникацијата со заедниците кои имаат имаат потреба од помош, како и едукација на фамилиите за значењето на лекувањето и посетата на доктор.

in partnership with

р е к л а м а

До денес, комуникацијата за здравјето на децата е поделена на сегменти како што се санитација, ХИВ и вакцинација, превенција, интегриран пристап, подигање на свесноста и овозможувањето на подршка.

The Young Lions Award ги кани креативците да осмислат кампањи со кои би укажале на овие проблеми. UNICEF ќе ја поддржи победничката кампања и ќе ја користи како повик кон јавноста да се уклучи во решавање на проблемите. Сите зантересирани млади креативци (не постари од 30 години) можат да го пријават online својот концепт почнувајќи од 25 февруари до 27 март.
НЕМА котизација за учество !

Зборувајќи на настанот, извршниот директор на Lions festivals, Г-дин Philip Thomas рече: “Како организатори на доделувањето на наградите и Фестивалот за креативна исклучителност во фармацевтскиот, здравствениот и wellnes домен, сосема е природно што се одлучивме да воведеме и награда која ќе потикнува презентирање на идеите на младите таленти од индустријата“ во продолжение Thomas дополни и дека е голема чест да се соработува со UNICEF и Unilever, чие учество значи и тоа дека е препознаена потребата за зајакнување на здравствените системи на земјите во развој.

Зборувајќи за своето учество, Gérard Bocquenet, директорот за собирање на средства и партнерства на UNICEF изјави: “ Партнерството Cannes Lions-UNICEF-Unilever  е токму таа храбра и иновативна иницијатива која е потребна како пошироката јавност би се вклучила и развила креативна промена која може да спаси многу животи на загрозените дева.The Young Lions иницијативата е сјаен извор на креативни комуникациски идеи за UNICEF за подигнување и зајакнување на здравствените системи на земјите во развој “

Keith Weed, кој раководи со одделот за маркетинг и комуникации на Unilever изјави: “Ние во Unilever веруваме дека бизнисот има задача за скренување на внимание кон глобалните проблеми и предизвици. Ова партнерство ни овозможува иновативна платформа која ќе придонесе за развојот на свесноста за милионите луѓе кои умираат од излечиви болести, заради лоша хигиена, санитарии и пивка вода, и ќе изнаоѓа решенија за одржливи решенија за генерациите кои штотуку доаѓаат.“

Проектите ќе бидат оценувани од жири комисијата која ја сочинуваат :

• Andrew Spurgeon, Executive Creative Director, Langland

• Ashley Schofield, Executive Creative Director, CDM Princeton

• Claudia Gonzalez Romo, Chief of Public Advocacy, UNICEF

• June Laffey, Executive Creative Director, McCann Health Sydney

• Keith Weed, Chief Marketing & Communications Officer, Unilever

• Dr Mickey Chopra, Chief of Health and Associate Director of Programmes, UNICEF

• Rob Rogers, Chief Creative Officer and co-CEO, the Americas, Sudler

• Shaheed Peera, Executive Creative Director EU, Publicis Life Brands Resolute

Lions Health се оддржува од 19 до 20 јуни. Побениците на Young Lions Health Award ќе бидат претставени на Lions Health како би добиле можност за приклувување кон глобалната здравствена заедница.

Повеќе информации и директен бриф за натпреварувањето можете да добиете на ОВОЈ линк.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.