• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Magna: Светската индустрија на огласување бележи најголем раст од 2010 година

19/01/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во својот последен извештај за глобалниот пазар на огласување, Magna –истражувачка агенција во рамките на IPG Mediabrands во чијшто состав работи и агенцијата UM, истакнува дека светската индустрија на огласување во 2016 година достигнала 460 милијарди евра, со пораст од 5,7 %. Извештајот открива дека токму 2016 година бележи најголем раст во последните шест години благодарение на растот на огласувањето во областа на социјалните мрежи и интернет пребарувањето.

Глобално, инвестициите во сферата на огласувањето се зголемиле за 5,7% во 2016 година, до износ од 460 милијарди евра. Ова е во голема мера во склад со прогнозата на Magnа од јуни 2016 година, која предвидувала раст од 5,4 %. Најголем допринос за раст имаат САД (6,9 %), Кина (7,2 %), Австралија (7,4 %) и Велика Британија (5,2 %).
“Големите телевизиски настани во текот на 2016 година (изборите во САД, UEFA турнирот, Олимписките игри и Јужноамериканскиот фудбалски шампионат) ја зголемија продажбата на огласите и покрај значајно пониските рејтинзи од очекуваните”, е коментарот на Magnа за настаните, од кои влијанието на пазарот бил очекуван.
Меѓутоа, Magna предвидува намалување на глобалниот раст на огласување на +3,6% во 2017 година, заради економската и политичката несигурност и недостатокот на големи ТВ настани во 2017 година.

р е к л а м а

Растот во 2016 година е резултат на растот на дигиталното огласување

Не изненадува дека растот во текот на 2016 година е резултат на продажбата на дигиталните огласи која на светско ниво порасна за 17%, додека офлајн продажбата на огласите (ТВ, печат, радио и OOH) стагнира, односно бележи раст од 0,3 %. Да не беа големите телевизиски настани, продажбата во офлајн медиумите би се намалила за -2 % во однос на резултатите од 2015 година.

Глобален преглед за 2017 година

Magna предвидува намалување на растот на индустријата на огласувањето на светско ниво и тоа на 3,6 % во 2017 година, заради недостаток на големи телевизиски случувања, како и поради економска и политичка “неизвесност” на неколку пазари, како што се Брегзит процесот, новиот претседател на САД и општите избори во Германија и Франција. Освен тоа, се наведува дека тоа ќе биде најниската стапка на раст забележана во 15 години, освен големата рецесија во 2008-2009 година.

“Очекуваме дека растот на продажбата во областа на дигиталните медиуми повторно да порасне двоцифрено (13 %), додека онлајн продажбата на огласите ќе се намали за 2 %. Продажбата на огласите на телевизија и радио ќе биде во суштина иста, со благо намалување од 0,1 % и 0,9 % респективно, додека продажбата на огласите во печатените изданија ќе продолжи да опаѓа  за 9 %, а OOH ќе одржи раст од 3,7 %.

Централна и Источна Европа: Закрепнување на пазарот

Раст во 2016 година за +6,0 %, а за 2017 година се прогнозира +5,6 %

Инвестициите во индустријата на огласувањето во Централна и Источна Европа ќе пораснат за +6,0 % во 2016 година на 16 милијарди долари, малку над претходните очекувања (јуни 2016: +5,4 %). Растот на потрошувачката во 2017 година малку ќе се намали, односно ќе дојде до +5,6 %

Телевизијата и понатаму е доминантен формат на медиум во Централна и Источна Европа, што претставува нешто повеќе од 42 % од вкупното огласување, или 7 милијарди долари пред дигиталните медиуми, кои претставуваат 35 % од вкупниот буџет за огласување. Се очекува дека огласувањето на дигиталните канали ќе ја надмине телевизиската потрошувачка до 2018 година, меѓутоа, тогаш двата сегменти ќе претставуваат нешто повеќе од 40 % од вкупниот буџет за огласување. Најголем дел на раст во регионот во 2016 година дојде од продажбата на дигиталните огласи, која се зголемила за +15 %, а во однос на телевизијата и OOH респективно расте +4 % и +2%. Продажбата на радио реклами стагнирала, а продажбата во печатените медиуми продолжила да се намалува.

Во рамките на областа на дигиталното огласување, растот во Централна и Источна Европа е конценриран во два формати: пребарување и социјални мрежи. Огласувањето на мобилните уреди продолжува да расте во уделот на вкупната дигитална потрошувачка, со повеќе од третина од вкупната продажба на дигитални огласи во Централна и Источна Европа во 2016 година, растејќи речиси 50 %. Не е случајност што форматите кои се адаптирани најбрзо на мобилно огласување се пребарување и социјални мрежи, со оглед на тоа дека 37 % од пребарувањата во 2016 година се реализирани на мобилните уреди, а речиси 2/3 од вкупната потрошувачка на социјалните мрежи се реализира на мобилните уреди. До 2021 година, потрошувачката на огласувањето по пат на мобилните уреди ќе претставува 60 % од CEE инвестициите во дигиталното огласување, односно речиси 30 % од вкупниот буџет за огласување во регионот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.