• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Мала едноставна техника која ќе ја подобри вашата креативност

07/11/2016
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Едeн од клучевите за иновации е и креативноста. Организации трошат доста  време гледајќи како да се промовираат и како да ги поттикнат и двата аспекти  и во и надвор од канцеларијата.

Тоа не е ни чудо знаејќи го фактот дека педесет и осум проценти (од испитаниците во студијата на Adobe и Forrester) изјавиле дека фирмите кои поттикнуваат креативност имаат раст на приходите за 10% од година во година во 2013 година.  Само 20% од ‘’помалку’’ креативните компании доживеале сличен раст.

Izvor> http://blog.entrepreneurthearts.com/

р е к л а м а

И додека вие може да потрошите голема сума на средства на семинари и обуки за да ја поттикнете креативноста во компанијата, важен двигател на истата е поголемата вклученост во опсервирањето на светот околу вас, истакнува Brian Mattimore, ко-основач на The Growth Engine, агенција за иновации, како и автор на книгата ‘’ 21 ден го голема идеја: креирање на пробив низ бизнис концепти.’’

Mattimore тврди дека испитувањето на историјата на пронаоѓачите и методите кои тие ги користат за да дојдат до идеи открива дека “95% од времето тие се соочувале со предизвик кој го имале во својата глава, она што им го давало решението биле нештатат кои ги гледале во  надворешниот свет околу себе. ” Mattimore како еден од примерите го зема примерот на Eli Withney која својата инспирација за креирањето на машината за издвојување на памукот од неговото семе ја добила од набљудувањето на мачка која низ ограда се обидувала да дофати пиле, што како пример го користи и во својата книга.

НАБЉУДУВАЈТЕ ВНИМАТЕЛНО
Поврзаноста на свесното набљудување со креативност, исто така, е документирано во една студија објавена во списанието Personality and Social Psychology. Истражувачите откриле дека луѓето кои имале силна вештини  за набљудување и кои ја забележувале подобро својата околината се покреативни.

Тоа е и пораката која Shayna Kulik, основач на Pulp Studio- студио за прогнозирање на трендови и дизајн на шеми се обидува да ја пренесе и рашири пошироко. Таа смета дека кога луѓето за миг ќе се исклучат од технологијата подобро ќе започнат да ја цената својата околина, да истражуваат повеќе и да создаваат. Таа споделува дека кога таа практикува свесно набљудување, таа  пронаоѓа решенија за своите креативни предизвица, дури и капките од пареа на завесата во бањата ја иснпирирале да креира некој дизајн. Таа, исто така има и своја посебна просторија во која размислува.

“Доколку излезете надвор од својата дневна рутина, што за повеќето од нас е да се биде на социјалните медиуми, или пред својот лаптоп или телефон и да излезете со молив, пенкало, или било која друга алатка која  ви се допаѓа и само да почнете да барате околу”,”нешто што се обидувате да решите за некој дел од вашиот живот може да се реши со помош на вашиот креативен мозок.”

Нејзината нова книга, ‘’Pattern Studio: A Creative Workbook for Sketching Unique Repeats’’ е работна тетратка која прикажува дел од работата на 50 професионални дизајнери на шеми. Како што истакнува и самата авторка, книгата има за цел да ги поттикне читателите да започнат да гледаат најразлични шеми и скици во своето окружување и имаат за цел да ве инспирираат да креирате и свои скици.

ВЕЖБАЈТЕ СВЕСНО НАБЉУДУВАЊЕ
Не треба да сте само уметник за да ги согледате придобивките од набљудувањето на модели и предмети околу вас. Tatsuya Nakagawa, ко-основач и потпретседател за маркетинг и стратегии во Castagra Products, Inc, вели дека доколку тоа што е свесен за својата околина му помага да дојде до иновативни решенија за своите клиенти.

Во развојот на нови апликации на лепило за покриви кое е производ на компанијата, тимот опсервирал различни предизвици поврзани со крововите: начинот на кој покривите се деградираат, тешкотиите за наоѓање на лепила кои се лепат на подлогата, итн, имајќи го во предвид производот и неговата апликација во тие предизвици. Тимот произлегол со решение за нов производ чија нова апликација го продолжува животот на кровот и заштедува 2/3 од трошоците за менување на нов кров.

‘’Ова е вид на набљудување кој води до откритија, но тоа е исто така e нешто што треба да се практикувa редовно, доколку сакате да бидете добар во тоа’’, вели Nakagawa.

ЗАПОЧНЕТЕ БАВНО

Доколку  сакате да се подобрите во секојдневниот процес на свесно набљудување, започнете полека.Доколку се обидувате да набљудувате сè тоа може да биде и оптоварувачки.

Mattimore ги дава следните препораки:

  • Ограничете се себе си. Доколку штотуку сте започнале да правите хипер опсервација на сè околу вас, вие наскоро ќе се чувствувате преоптоварени, со што не би имале корист од набљудувањето. Во текот на денот издвоете неколку минути вистински да ја забележувате вашата околина. Фокусирајте се на области каде што сакате да се направат подобрувања.
  • Барајте нови стимули. Променете го вашиот пат до работа. Започнете да читате публикации од други индустрии. Изложете се на нови концепти и околини.
  • Документирајте ги своите идеи. Користете зборови или пак скици, опсервирајќи ја својата околина ќе имате преглед на решенијата на своите проблеми. Запишувајте ги сите во дневник за идеи.
  • Запрашајте се себе си: “Што друго?” Погледнете ја на технологијата, апликациите и различните  алатки и запрашајте се прашуваат како други нешта би можеле да се прилагодат на концептот. Набљудувањето може да доведе до сознанија за тоа како да се применуваат ресурсите поефикасно или како да се применуваат ресурсите на нови начини.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.