• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркус Рашфорд на новата насловна страница на магазинот TIME

February 22, 2021
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Англискиот фудбалер и играч на Манчестер Јунајтед, Маркус Рашфорд, ќе се најде на насловната страница за новото издание на магазинот TIME посветено на „Следните 100 највлијателни луѓе во светот“.

Покрај своите фудбалски вештини, младиот напаѓач го привлече вниманието на јавноста со своите филантропски напори во борбата против бездомништвото и детскиот глад. Рашфорд ја притисна британската влада да продолжи да дистрибура бесплатни школски оброци за децата од социјално загрозени семејство дури и за време на пандемијата која значително ја влоши ситуацијата за сиромашните.

Маркус напиша отворено писмо до членовите на британскиот парламент со кое ги повика да ги поддржат ранливите семејства за време на кризата, што се покажа како успешен потег. Благодарение на неговата кампања, три милиони оброци се дистрибуираат на ранливите семејства низ Обединетото Кралство секоја недела.

р е к л а м а

Тој објасни дека коколку пандемијата се случела за време на неговото детство, и тој веројатно ќе се најдел во слична ситуација со потреба за помош. „Тука не се работи за политика, туку за хуманизам“, истакна тогаш Рашфорд, додавајќи дека сите мора да се согласиме дека ниту едно дете не смее да заспие гладно.

Насловната фотографија од Рашфорд која ќе се најде на насловната на TIME е направена од страна на фотографот Н’вака Окпараеке. Како што истакнува Рашфорд, фотографијата била направена во неговата дневна соба само со помош на обичен iPhone.

Новото издание на магазинот TIME, посветено на „Следните 100 највлијателни луѓе во светот“, треба да излезе во продажба на 1 март.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TIME (@time)

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.