• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетери, заборавете го Pokemon Go, поголемиот свет на Изменетата Реалност е тука

09/08/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Без разлика дали Pokemon Go ќе стане новиот Pinterest или само Pong на нашата генрација, маркетерите треба да се подготвени. Играта стана неверојатен хит, со повеќе од 20 милиони играчи дневно само во САД, двојно повеќе од корисниците на Facebook. Pokemon Go покажа пет нови начини за адвертајзинг во виртуелниот свет.

Најпрвин, да го дефинираме новиот медиум. Изменетата Реалност, или Augmented Reality (AR), е едноставно комбинација на дигитални светови (слики, видеа и звуци) и физичка реалност, искусена најпрвин преку мобилните екрани на денешницата и евентуално преку посебни наочари или целосни одела со чувство на цело тело.

virtual-reality-

р е к л а м а

Несомнено 2016 е годината кога Изменетата Реалност масовно пристигна и започна сериозно да се искористува во комерцијални цели. Во февруари, стартапот Magic Leap од Флорида обезбеди 793 милиони долари за своите наочари кои проектираат анимации со висока резолуација преку реалниот простор. Microsoft во март започна со испраќање девелоперски сетови за својот HoloLens хедсет. Facebook го купи Oculus, пионери во виртуелната реалност, за 2 милијарди долари. Со сите големи технолошки играчи кои инвестираат, Изменетата Реалност се развива брзо.

Пет начини како маркетерите може да одговорат на Изменетата Реалност

Како маркетерите да се подготват за овој нов, визуелно привлечен, вештачки свет? Ова се пет основни стратегии за адвертајзинг во виртуелниот простор. И скоро сите сега може да бидат тестирани.

  1. Адвертајзинг пресретнување.Да, виртуелните адвертајзинг банери се веќе тука. VirtualSky е нова адвертајзинг мрежа која го промовира AR еквивалентот на pre-roll и видео реклами; нивните “Sponsor Ads” претходат на секоја виртуелна играчка сесија со 5-10 секунди реклама, додека пак подолгите формати создаваат 360 степени верзија на телевизиски спот. SecondAds.com е друга мрежа на реклами кои ‘гео-таргетираат’ места во рамки на виртуелните гејминг светови, како што е донекаде застарената Second Life. Ова нема да им се допадне на оние кои не ги сакаат адвертајзинг банерите, но овој тип на AR реклами ќе се зголемуваат.
  1. Собирање на податоци, анализа и предвидувања. Вториот потег во Изменетата Реалност за маркетерите е да собираат нови податоци за корисниците од Изменетата Реалност. Таа нуди уникатна динамика, така што преку комбинирањето на виртуелните светови со допир на физичката реалност, може да го следи движењето и реакциите на потрошувачите во просторот како што тие регираат во секоја околина.

Physical movement and digital engagement via AR will create new opportunities to predict what humans are about to do. На пример, MIT професорот Алекс Пентланд веќе ги ‘копаше’ податоците од мобилните телефони за да предвиди кога одредени групи на луѓе се заразени со грип. Кога луѓето почнуваат да се чувствуваат лошо, тие помалку патуваат и им се јавуваат на своите сакани многу почесто. Преку прибирањето на овие сигнали, Пентланд може да одреди кои места во одредени градови имаат поголема или помала концентрација на заболени од грип.

  1. Пренасочување на гео-трагетирањето.Третата употреба на Изменетата Реалност ќе биде комбнирањето на визуелни препреки со физички локации за да пренасочуваат потрошувачи. “Lure Modules” во рамки на Pokemon Go се едно првично вкусување на овој пристап, при што корисниците може да создаваат групи на виртуелни суштества за да привлечат други играчи во нивните продавници или ресторани. Секоја апликација со Изменета Реалност е можност за постирање на виртуелна понуда која води до вашата бизнис локација.
  1. Изградете визии во мали мобилни екрани.Најмагичниот аспект на Изменетата Реалност е што може да ги претвори малите мобилни екрани – сега ограничување за адвертајзерите кои се обидуваат да туркаат реклами без да ги раздразнуваат корисниците – во прозорци кон еден огромен свет. Ова е важно, бидејќи сите имаат телфони, додека пак ќе бидат потребни неколку години за HoloLens или Magic Leap наочарите да стигнат со масите (Deloitte предвидува дека само 2.5 милиони хедсетови за виртуелна реалност ќе бидат продадени глобално во 2016). Според одредени шпекулации, компанијата Retinad дизајнира виртуелни реклами кои ‘лебдат’ во мобилниот простор додека корисникот не потроши неколку секунди директно да ги гледа; ова поттикнува проширување, слични на pop up-ите. Проширувањето на визуелниот свет на мобилните ги остранува ограничувањата на малите iPhone екрани за маркетерите.
  1. Создавање на платформи на виртуелен свет. Дојдовме до петата опција, каде брендовите создават свои светови на Изменета Реалност. Замислете, Nike може да изгради AR свет во кој сите се врвни атлети. Revlon или Axe може да лансираат виртуелна апликација за убавина која автоматски ги ‘измазнува’ линиите на лицата и фризурите на секој околу вас. Секоја победничка AR ‘платформа’ ќе биде како некоја популарна кабловска телевизија, а потрошувачите ќе се ‘кликнат’ во светот во кој сакаат да живеат.

Тоа е тоа. Изменетата Реалност ќе има pop up реклами, нови патеки на податоци и нови начини за пренасочување на однесувањето. Но, вистинската трка ќе биде да се стане новиот Facebook, победничката AR платформа која го обојува светот во боите на вашиот бренд.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.