Зар навистина мораме да го пишуваме ова? :)
–
Истражувањето на агенцијата “Heat“ од Сан Франциско, врз 150 испитаници кои работат во маркетинг и адвертајзинг секторот и 150 “нормални“ луѓе кои немат никаква врска со маркетинг или адвертајзинг, го покажа тоа… што е прилично очигледно…
Маркетерите не се нормални…или попрецизно речно немаат баш стандардни навики и опсесии ниту се склони да прават работи кои “нормалните луѓе“ ги прават…
Дека многу повеќе сме опседнати со социјални медиуми….дека пратиме СЕ што се случува на ФБ и Твитер и дека мислиме дека брендовите треба многу повеќе да обрнат внимание на “социјалниот“ аспект во комуницирањето – не требаше да ни каже инфографикот подолу….
А богами и навиките од “Mad Men” ги имаме преземено :)