• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетинг трендови за 2018 година

19/12/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Декември не е само месец обоен со празнична атмосфера. Ако не порано, тогаш во декември почнуваме да ги правиме наште планови за наредната година, како лични, така и професионални. Кај професионалните планови, помеѓу останатото, ни помагаат и трендовите. Затоа овде претставуваме некои од трендовите кои идната година би можеле да ја обележат маркетинг индустријата.

  1. Расте употребата на вештачката интелигенција

Вештачката интелигенција важи за нешто ново, иако веќе со години се среќаваме со неа на секој чекор. На пример, кога ќе видиме реклами во резултатите од пребарувањето на пребарувачите и на социјалните мрежи.

р е к л а м а

Податоците велат дека 57% од маркетинг и продажбата веќе користат вештачка интелигенција. Растот на вештачката интелигенција е поврзан со оптимизација на технологијата и затоа се очекува дека употребата на ваштачката интелигенција во следните две години да порасне за 53%.

    2. Расте употребата на видео снимки во живо

Исто како и вештачката интелигенција, не се новина ниту видео снимките во живо, чијашто употреба расте се` повеќе. Не се омилени само во маркетингот, бидејќи ги користиме во нашиот секојдневен живот. Дури 80% од корисниците на интернет гледаат видео содржини во живо, без да прочитаат  никаков текст за нив. Според податоците одФејсбук, видео објавите во живо се три пати повеќе гледани од останатите.

Во живо можете да се јавите, да речеме од некој настан кој го организирате и на тој начин во настанот да ги вклучите и оние кои не се физички присутни на настанот. Сега е вистинско време на потрошувачите да им покажете каква е празничната атмосфера кај вас, како се одвива празничната продажба или каква е вашата празнична понуда.

       3. Во пораст се и мобилните видео содржини

Доколку вашата интернет страница или маркетинг стратегија не се прилагодени за мобилна верзија, тогаш 2018 година е вашата последна шанса. Имено, пребарувачите без тоа нема да Ве вклучат на својата листа за пребарување. Што се однесува до мобилните видео содржини, идната година се очекува дека гледаноста ќе порасне за околу 25%.

      4. Корисничкото искуство е крал на маркетингот

Околку 68% од стручњаците за маркетинг и продажба тврдат дека нивниот бизнис цвета заради фокусираност на корисничкото искуство. Со креирање на одлично корисничко искуство, компанијата или брендот најверојатно ќе ја освои лојалноста на своите потрошувачи. При тоа, сепак, не треба да се занемари мобилното корисничко искуство, затоа што повеќе од 50% од потрошувачите бараат информации преку мобилните уреди. Се предвидува дека тој процент ќе се порасне идната година на 70%.

      5. Content маркетингот станува сè попопуларен

Дури 70 отсто од луѓето велат дека повеќе би сакале да дознаат за компанијата или за брендот преку статија, а не преку реклами. Содржинскиот маркетинг важи за еден од најефтините формати на маркетинг и можеме да го најдеме во повеќе облици – како блог, видео запис, инфографик…

  1. Се` повеќе се зголемува гласовното пребарување

Потрошувачите можат да го користат гласовното пребарување скоро насекаде: на паметни телефони, паметни звучници, лаптопи, таблети, десктоп компјутери. До 2020 година, 50 проценти од сите пребарувања ќе бидат гласовни.

       7. Многу телевизиски реклами

Никако не смеете да го занемарите телевизиското огласување. Идната година се Зимските олимписки игри и Светското фудбалско првенство.

Треба да се земе во предвид и телевизијата која се разликува од онаа што ја знаеме. Facebook, YouTube и Amazon имаа свои телевизиски серии. Netflix и Hulu освојуваат награди со своите ексклузивни серии кои можете да ги гледате само на нивните платформи. Се почесто се гледа и на мобилните уреди. Што значи тоа за иднината на телевизиското огласување? Како што телевизијате се сели во дигиталниот свет, така се прилагодува и телевизиското огласување, кое од класичната телевизија се почесто се сели на интернет.

  1. Стратешкото управување со социјалните мрежи е најдобриот начин за приближување кон потрошувачите

Постојаното менување на алгоритмите на социјалните мрежи го отежнува пристапот до целната публика. Доколку се` уште немате цврста база на следбеници на социјалните мрежи, тогаш 2018 година е вистинско време да го дефинирате стратешкиот план за комуницирање на социјалните мрежи.

     9. Во 2018 година не ја заборавајте генерација  Z

Иако повеќето се фокусираат на милениумците, никако немојте да ја занемарите генерацијата Z.

      10. Не заборавајте на транспарентноста

Потрошувачите читаат мислења, ги проверуваат страниците на социјалните  мрежи и ги следат коментарите. Интернетот ги соголе брендовите и бизнисите, па можностите да се сокријат или прикријат се исклучително ретки или целосно непостоечки. Затоа, не се обидувајте да се сокриете, подобро о(станете) искрени, зајакнете го вашиот content маркетинг и комуницирајте отворено.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.