Милс AS е семеен бизнис започнат во Осло во 1885 година, кој произведува голем број на омилени прехрамбени брендови, вклучувајќи Delikat, Mills, Vita Hjertego’, Soft Flora и Melange.Delikat. Оваа компанија произведува околу 50.000 тони храна секоја година за големи и мали норвешки домаќинства.
Милс пред повеќе од една година, лансираше ново, уникатно капаче за тубата на мајонезот, кое овозможува сите да ја добијат посакуваната дебелина на мајонезот, но е откриено дека сите не сфатиле како функционира новиото капаче. Имајќи го ова на ум, McCann Осло создаде четири симпатични видеа за едукација на потрошувачите.
“Направивме четири кратки видеа, заедно со Мортен Боргестад, познат норвешки режисер и продукциската куќа Fus“, изјавија Стиан Биркелид и Јан Петер Агрен, креативци во McCann Осло и додадоа: “Слушнавме дека “употребата” на познати личности “пали“ во адвертајзингот, па ја ангажиравме мајката на Аксел Хени, познат норвешки актер, писател и режисер, како и синот на познатата норвешка актерка Мари Маурстад“.