• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

McDonald’s со глобален редизајн на своите пакувања кој истовремено е разигран и функционален

February 17, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Светскиот синџир за брза храна McDonald’s се здружи со независната креативна агенција Pearlfisher со цел редизајнирање на пакувањата на својата целосна палета на производи.

Новиот разигран графички систем на пакувањата се стреми да пренесе емоции на „радост“ и „леснотија“. Со преку 60 милиони допирни точки секој ден, пакувањето е од исклучително значење за брендови како McDonald’s, рефлектирајќи го нивниот оптимистички и ведар дух.

Секое од редизајнираните пакувања, вклучувајќи кутии, обвивки и чаши,  соодветствува на производот за кој е наменет. Па така, пакувањето за иконичниот Big Mac го рефлектира составот на бургерот. Обвивките за Egg McMuffin имаат „жолчка“ на средината од бела позадина, додека пак кутијата за Fillet-O-Fish има „океански бранови“ во два тонови на сината боја. Само препознатливото црвено пакување за помфрит остана релативно исто, со исклучок на додавањето на жолти линии на неговата внатрешна страна кои асоцираат на помфрит.

р е к л а м а

 

1 of 5
- +

Покрај задоволувањето на естетскиот аспект, ваквиот редизајн нуди и поголема функционалност, овозможувајќи им на потрошувачите, но и на вработените на McDonald’s, лесно да ги распознаваат различните нарачки со цел да не дојде до замена и помешување.

„Постои одредена убавина во едноставноста на иконичните производи од менито на McDonald’s. Ние се стремевме да ги откриема најспецијалните, прпознатливи и иконични изрази за секој од нив – славејќи ги на начин кој ќе стави насмевка на лицата на луѓето,“ истакнува Мет Сија, креативен директор на агенцијата Pearlfisher.

„Pearlfisher ни помогна да се осигураме дека овој редизајн го модернизира нашиот бренд, акцентирајќи ја специјалноста на нашето мени и ја задоволува нашата посветеност на квалитетот,“ додава Барбара Јелинг, постар стратегиски директор за глобалното мени на McDonald’s.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.