• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Митја Тушкеј, раководител на модулот Брендинг на Direct Media Академија: Да зборуваме за филигрански брендинг!

08/05/2019
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Време е да признаеме дека во нашата индустрија ништо нема да биде како што беше порано. Да зборуваме отворено и конструктивно за ова. Да го анализираме големиот слон во собата, од сурлата до опашката и да не го игнорираме неговото присуство и влијание врз нашата работа. Како да го оставиме сè она за што цврсто се држевме со децении, а со цел да бидеме успешни на долг рок? На овај начин Митја Тушкеј, регионално признат експерт во областа на брендирањето го најавува својот модул Брендинг: Нов брендинг – Хокус покус  кој ќе се одржи во рамките на Direct Media Akademijа од 28 до 30 мај.  Овај модул е вистинска работа за сите кои навечер легнуваат и наутро се будат со брендирањето во мислите. Доколку вашата страст се брендовите, а нивната комуникација предизвик – не би требало да ja пропуштите серијата на предавања од модулот Брендинг.

  1. Кои промените најмногу влијаеле на тоа за брендингот каков што го знаеме да престане да постои?

Да, промените се навистина неверојатно големи! Интересно е дека сите ние, како поединци, не го разбираме оваа ужасно големо ниво на промени. Едноставно кога одите од ден во ден немате впечаток дека сè околу нас се менува толку многу. Неверојатно е колку е голема нашата способност за прилагодување и примање на сите овие промени. Дури кога некако ќе тргнете чекор по чекор во “историјата”, од година во година наназад, го гледате овој неверојатен обем на промени. Инаку, веројатно е најлесно да се разберат промените во технологијата – сосема се јасни и на сите им е јасно дека овие промени доведоа и до нови канали за комуникација кои ги менуваат и концептите и формите на адвертајзингот. Но, ова е само еден мал дел – нема да кажам дека не е значаен, но сепак, не е оној што сам по себе бара да ја менуваме суштината на брендингот во самиот извор.

Според мене, барем два факта се пресудни и посилни од брзиот развој на  технологијата … иако на крајот на денот токму развојот на технологијата го овозможи тоа во што сите ние се надевавме … Имено, една од најважните работи што е тука и која од брендовите бара сосема поинакви концепти е целосно предозирање со информации. За мене е фасцинантен податокот дека – не знам како експертите го пресметаа тоа – од почетокот на цивилизацијата па сè до 2003 година, светот успеа да произведе одредена количина на информации; истата количина денес нашето заедничко производство го прави за два дена! Нашиот мозок успева некако да ги зголеми своите капацитети, но сепак: едноставно е премногу. Немаме доволно капацитет за да претвориме сè што се случува околу нас во нашето памтење. Правиме постојана селекција и го памтиме само она што е во наш вистински интерес. И верувајте ми, рекламните пораки не се на врвот на нашите приоритети.

р е к л а м а

Но, кога ќе се постави и фактот дека понудата на брендовите секој ден е сè поголема и поголема, дека конкуренцијата во повеќето индустрии е посилна, станува јасно дека мораме на концептуално ниво, нешто значајно да промениме.

  1. Како да се адаптираме што побезболно на големата ренесанса на вредноста на брендингот која наголемо ни` тропа на вратата?

Јасно, големото прашање е што и како да се промени. Побарав одговори правејќи ги сите живи споредби на различни бази на податоци, во различни истражувања, ги гледав позициите на брендовите во минатото и денес, за да најдам одличен кејс кој ми го отвори патот до интересни заклучоци. Споредбата на податоците од една серија на истражувања која ја работам за свој клиент веќе повеќе од петнаесет години, а која ја следи перцепцијата на конкурентните брендови меѓу потрошувачите ми покажа колку убаво и полека, разликата помеѓу големите конкуренти станува се` помала. Кога на овие податоци ги вметнав реализираните пазарни удели, се покажа феноменален резултат:  брендовите кои секоја година беа поблиску еден до друг ја губеа својата позиција, а брендовите кои на некој начин успеваа да останат на “своја линија“ и останаа препознатливи по своите карактеристики и особено по вредностите и личностите изразени преку нивните комуникации, пораснаа. Уште повеќе, брендот со највисок раст во последните десет години буквално подеднакво беше перцепиран цело време. Неговата приказна е чиста, јасна и фокусирана, целната група е целосно идентична цело време. Целосно фокусирање на она што во суштина е брендот е целосен фокус на оние кои се негови целосни обожаватели за цело време.

Сега, дали сето тоа значи дека брендингот каков што беше исчезнува или само менува облик … јас мислам дека концептот на брендингот радикално се менува. Денес, брендингот е исклучително чувствителна и филигранска работа. Прецизност и постојаната проверка на валидноста на односот помеѓу корисникот и брендот е комплетен ’must’. Постојана потрага каде е нашиот “партнер”, како размислува, што прави, каде се наоѓа, што го возбудува и како да се вклучи во креирањето на приказната  на “неговиот сопствен ” бренд – тоа се задачи, без кои ние тешко ќе го одржиме својот бренд “над вода“. Според моето убедување, ова навистина ја поставува функцијата на брендирање во прилично нови рамки.

 

  1. За кого е наменет модулот Брендинг и што можат да очекуваат учесниците од предавањата и работилниците?

Модулот Брендинг ќе биде наменет за сите кои работат на било која страни на нашиот триаголник … или во агенција или кај огласувачите или во медиумите, мислам дека дури ни позицијата на работното место не е важна. Важна е отвореноста на размислувањето и важна е желбата да се направи нешто на можеби малку поинаков начин. Јас ќе се потрудам со сета своја енергија да им покажам на учесниците дека е важно да се направи целосно затворена кутија, во која е неопходно да се затвори брендот со своите потрошувачи, а потоа врз основа на тоа “креативците” да можат да направат решенија кои ги пробиваат рамките на таа кутија.

  1. Двата главни јунаци на брендингот се брендот и потрошувачот. Како изгледа нивниот однос денес, а како некогаш?

Ха! Во суштина, во односот помеѓу брендот и потрошувачите нема радикални промени. Тие беа и уште мора да бидат во љубовна врска, дури и повеќе – љубовта е само почеток, тие мора да бидат во партнерски однос. Почитување, слушање, па дури и мали расправии и недоразбирања.  Важно е дека ова е однос кој мора да трае и трае. И важно е да се сфати дека односот и првата љубов доаѓаат доколку брендот и потрошувачот се најдат. А ќе се најдат ако ако постои одредено разбирање меѓу нив. Ако слично размислуваат, ако имаат слични вредности и имаат сличен животен стил. Тоа го прават и на крајот на денот, тоа го потврдуваат и најголемите стручњаци за брендирање во светот долго време.

Но, не е сè исто. Сите промени и комплетниот развој на сè доведоа до фактот што денес постои значително поголема сегментација меѓу сите нас. Има толку многу различни можности, толку различни интереси и толку различни нијанси кои нè делат и прават вистински разлики меѓу нас, што за брендовите малку потешко да најдат вистински вредности и вистинска личност, кои на најдобар и најјасен начин ќе влезат во “мојот” state-of-mind. И повторно, кога ќе влеземе во взаемен однос, влегуваме во светот на постојани меѓусебни комуникации, постојано освојување и одржување на љубовно-партнерски однос. Ако јас се менувам, а се менувам многу побрзо отколку што се менував пред десет или петнаесет години, ако јас примам новости и влегувам во нови трендови, тоа мора да го прави цело време и мојот партнер, мојот бренд. Ако не се инвестира во односот, постои можност и веројатноста дека некој друг бренд ќе ми понуди нешто што одговара подобро со моите променети ставови, па првин ќе направам мала “швалерација“… која можеби ќе се претвори во нова љубов и прекин на врската.

Тој систем на односи за брендовите едноставно значи дека мора постојано да “слушаат” и да прават анализа на инсајтот на целната група, анализа на трендовите и односите помеѓу себе и своите потрошувачи и нивната приказна постојано да ја прилагодуваат на своите партнери, своите потрошувачи.

  1. Новата книга која ја издадовте „Хокус, покус: фокус“ се занимава токму со темата која ја обработува вашиот модул. Дали Вашата порака од овогодишната Direct Media Академија е фокусот?

Да, секако! Мојата порака е целосен фокус на односот помеѓу брендот и неговиот корисник. И мојот фокус ќе биде на тоа, како да се дојде токму до вистинскиот фокус 😊.

  1. Според Вашето мислење, кои квалитети и вештини треба да поседува еден маркетинг, адвертајзинг или комуникациски професионалец во новата ера на комуникација?

Во брендирањето денес, сè е засновано на фокус на односот, на одржување љубов и партнерство, на тоа да останеме страстни кон својот бренд … и овие вредности се темел и за сите професионалци во нашата индустрија. Мора да бидете заљубени во својот бренд, мора да бидете посветени на односот и мора постојано да ја градите и одржувате таа врска. Мора да слушате, читате и да одите во што поголема можна широчина на знаење и познавање на милијарди различни факти за да можете да го пронајдете вистинскиот фокус за вашиот бренд и за да можете на вистински начин да ја одржувате љубовта на вистинските луѓе кон вашиот бренд.

За Митја Тушкеј

Митја Тускеј е еден од најпочитуваните експерти за брендирање во овој дел од Европа, а во областа на комуникацијата, тој е незаменлив елемент повеќе од 25 години. Ако некој може да се нарече ренесансен филозоф за маркетинг, тоа е Митја, иако тој покажа подеднакво одлични резултати во неговата долгогодишна работа и на полето на праксата. Член е на семејството Ascanius Media Словенија, една од најуспешните агенции во Словенија, која оваа година уште еднаш е наградена со Effi признание за најефикасна кампања.

Негова специјалност се анализа и стратешко планирање, а вештината која тој дефинитивно ја “докторира” е создавање едноставна и логична рамка за исклучително сложени податоци. Најмногу ужива во предизвиците на сложеното стратешко планирање, како на ниво на брендот, така и на корпоративно ниво. Во 2015 година ја напиша книгата “Без френдови нема брендови“, која во Словенија беше прогласена за маркетинг-книга на годината и има прилично добро продавано регионално издание. “Хокус покус: фокус“ е нова книга на Митја Тушкеј од 2019 година, во која своето знаење и искуство го надополнува со најновите и најактуелните случувања во управување на брендовите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.