(РЕГИОН) – На Деновите на комуникациите 2016, одржани во Ровињ, во саботата беа додалени наградите X и МIXX за најдобрите рекламни кампањи во Хрватска за изминатата година. На натпреварувањето IdejaX, кое ги наградува најкреативните кампањи во сите видови на медиуми, престижната награда за Агенција на годината ја освои агенцијата BBDO Zagreb која воедно беше наградена и со Grand Prix за кампањата “Naša su mjesta zakon” на Zagrebačka pivovara. Во рамки на истото натпреварување, наградата за Огласувач на годината ја доби Zagrebačka pivovara. Наградата MIXX “Best in Show” која се доделува за најкреативните и најефективни кампања во онлајн адвертајзингот ја освоија агенциите Señor и Studio Čavar за кампањата “Reci to glasno“, за клиентот Outdoor Akzent.
На ранг листата на најдобри агенции според пласманот на натпреварувањето IdejaX, второто место му припадна на агенцијата Señor, а третото место на агенцијата Bruketa&Žinić OM.
Наградата X беше доделена и во следните категории: Пијалоци (алкохолни и безалкохолни): кампања “Naša su mjesta zakon”, агенција BBDO Zagreb за клиентот Zagrebačka pivovara; Телекомуникациски услуги: кампања “Fali ti super TV sadržaja u životu?”, агенција Señor за клиентот Iskon; Медиуми и издаваштво: кампања “Reci to glasno”, агенција Señor и Studio Čavar за клиентот Outdoor Akzent; Финансиски и осигурителни услуги: кампања “Mylo”, агенција Utorak_biro za propagandu и Grey Worldwide Zagreb за клиентот Erste Bank; Опшествени акции: кампања “Muzej realnosti”, агенција Švicarska за клиентот UNICEF; Самопромоција и корпоративни комуникации: кампања “Razveseli mamu i vrati se doma”, агенции Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija и Madison Consulting за клиентот Adris grupa; Најдобра целосна кампања: “Naša su mjesta zakon”, агенција BBDO Zagreb за клиентот Zagrebačka pivovara.
IdejaX посебни признанија:
Најдобра изведбена вештина/продукција – Ana Lozica и Jurica Kos од агенцијата Švicarska за кампаањата “Muzej realnosti”, за клиентот UNICEF.
Најдобар дизајн и art direction – Miran Tomičić и Davor Bruketa од агенцијата Bruketa&Žinić OM за кампањата “Etiketa štedljivog čovjeka”, за клиентот Vina Brač 1903.
Најдобар copywriting – Luka Goreta од агенцијата Señor за кампањата “I bogati plaču”, за клиентот Iskon.
MIXX Награди
MIXX наградите беа доделени во следните категорииMIXX: Brand Awareness кампања – “Budućnost u Adrisu”, агенции Bruketa&Žinić OM, Millenium promocija, Madison Consulting за клиентот Adris grupa; Branded Content кампања – “Krafteraj”, агенција 404 за клиентот Jack Daniel’s Brown Forman; Cross-Media Integration кампања – “Konzumklik.hr – Najbliža trgovina” агенција Bruketa&Žinić OM и Одделот за дигитален маркетинг и Секторот за корпоративен маркетинг на Konzum за клиентот Konzum; Direct Response and Lead Generation кампања – “Camping Village Šimuni digital strategy” агенција Degordian за клиентот Kamp Šimuni и кампањата “Budi sedmi – Ratovi zvijezda: Sila se budi”, агенции iZone и web.burza за клиентот 2i Film; Best Media Strategy кампања – “McDonald’s Breakfast Campaign”, агенции OMD Media, Innovo DDB и Drap за клиентот McDonald’s Hrvatska; Иновативна употреба на технлогијата кампања – “Storytelling u proširenoj stvarnosti” агенција KADEI 360 за клиентот Tvrđava Barone – Grad Šibenik; Mobile камапања – Nagradni natječaj “Lov na božićne kuglice”, агенција Studio Revolucija за клиентот City Center One Zagreb (East, West) и Split; Social Media кампања – “The Voice – Najljepši glas Hrvatske”, агенција 404 за клиентот HRT, Website камапања – “RTL.hr redizajn”, агенција web.burza за клиентот RTL Hrvatska.