• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, March 24, 2023
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најавени “Денови на комуникациите 2014” – централната маркетинг манифестација во Хрватска

20/02/2014
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Учесниците на годинешните “Денови на комуникациите“ ги очекува освежена програмска структура со акцент на стекнување на практични знаења и уште подобри предавачи.

Хрватското здружение за деловни комуникации (HURA) и хрватскиот огранок на Европското здружение за дигитален и интерактивен маркетинг (IAB), во текот на завчерашниот ден на прес-конференција го најавија второто издание на националниот фестивал за рекламирање “Денови на комуникациите“, кој ќе се одржи од 15 до 18 мај 2014 година во хотелот Lone во Ровињ. На конференцијата беа официјално отворени и пријавите за натпреварувањето Идеја X и Mixx, кои ги наградуваат најкреативните трудови во офлајн и онлајн медиумите во Хрватска.

Овогодинешните Денови на комуникации донесуваат освежена програмска структура со акцент на стекнување на практични знаења и вештини на учесниците, низ гостувањето на водечките светски креативни и маркетинг експерти кои ќе дадат увид во најновите трендови од светот на рекламирањето и ќе инспирираат со своите идеи. Во предпладневната сесија на конференцијата, учесниците ги очекува главна програма со “ѕвездени презентери”, додека попладне програмата ќе понуди различни содржини во дури 3 сали, меѓу кои особено се истакнува презентацијата на Effie финалистите и новата програма на интерактивната работилница HOWtoWOW со најдобрите предавачи од сите претходните сезони на HOWtoWOW проектот на  HURA.

Damir Ciglar i Jan Jilek
Damir Ciglar i Jan Jilek

“Кога времињата за бизнис се добри, рекламирањето е потребно. Кога се лоши, рекламирањето е неопходно! Тоа веќе го покажа и првото издание на Денови на комуникациите, на кое се собраа над 1.200 маркетинг професионалци од Хрватска ( а понекој и од регионот), и се позиционира како централна маркетинг манифестација во Хрватска. И оваа година самоуверено одиме кон натамошно јакнење на тој статус. Со освежената програма ние сакаме да ги привлечиме оние кои сакаат да бидат во тек со најновите трендови во маркетинг индустријата и сакаат да научат или да покажат, колку креативната и ефективната маркетинг комуникација може да создаде дополнителна вредност за бизнисот и стопанството. Доколку сте на било кој начин поврзани со маркетинг комуникациите, Деновите на комуникации 2014 е местото каде што вашето присуство е барем потребно, а ако не и неопходно! Благодарение на партнерството со Maistre, тоа место  и оваа година ќе биде во креативната атмосфера на хотелот Lone, од 15 до 18 мај. Па планирајте го вашето присуство, од потреба, неопходност – или едноставно од желбата да бидете во центарот на централните маркетинг настани ” изјави Damir Ciglar, извршниот директор на HURA , ко-организатор на Данови на комуникациите.

Новитетите во врска со четирите стручни натпревари кои се одржуваат во склоп на Денови на комуникациите, беа презентирани од страна на Maja Čulig, претседател на жирито на натпреварувањето Effie, Jakov Vilović, претседател на жирито на натпреварувањето IdejaX и Vanja Bertalan, претседател на жирито на натпреварувањето Mixx. Клучните новитети се поврзани со промените во механизмите на судењето, промени во категориите на настаните кои го следат развојот и трендовите на пазарот, со цел да се подигне квалитетот на пријавени трудови и оценување на квалитетот. Vilovic и Bertalan го најавија отворањето на пријавите за учество на конкурсот IdejaX и Mixx. “Ги повикуваме агенциите и огласувачите да ги пријават своите кампањи на овогодинешниот натпревар и да ги прикажат на пазарот своите достигнувања во изминатата година. За маркетинг професијата, натпреварите се многу важни затоа што тие придонесуваат за конкурентноста на пазарот и напредокот на професијата. Пријавите за натпреварот Mixx се отворени до 15 април 2014., а за IdejuX до 25 април. “, изјавија Vilovic и Bertalan.

Maja Čulig, претседател на жирито на натпреварот Effie, потсети на големото значење на наградите Effie, кои претставуваат признание за најдобрите огласувачи и агенции кои со добро поставени стратегии постигнуват најдобри резултати со нивните деловни комуникации. Регистрација за учество на конкурсот Effie, се затвора на 31 март, со тоа што почетниот рок за пријавување е отворен од 1 март.

Kris Hoet
Kris Hoet – Duval Guillaume Modem

Учесниците на Денови на комуникација  и оваа година можат да очекуваат предавања од водечките маркетинг експерти, меѓу кои се издвојува Kris Hoet, наградуван директор за дигитални медиуми на една од најуспешните млади креативни агенции во светот Duval Guillaume Modem од Антверпен, Белгија. На најзначајниот меѓународен фестивал на креативност во маркетинг комуникациите “Cannes Lions” во 2013 година, освоија дури 10 Lions награди за 5 различни клиенти, а една година претходно, вкупно 14 награди. Hoet, на фестивалот ќе одржи предавање за создавањето и комуникацијата на брендот во различни дигитални медиуми.

На Денови на комуникациите, доаѓа и Georges Mohammed-Cherif, основач и креативен директор на француската агенција Buzzman, која е позната по своите револуционерни, интерактивни и вирални кампањи. Од многутте реномирани европски предавачи на Денови на комуникациите, свое предавање ќе одржи и Mark Truss, директор на глобалната истражувачка њујоршка агенција JWT, една од најголемите групации за маркетинг комуникации во светот. На Денови на комуникациите ќе зборува за новите сознанија невронаучни истражувања во областа на маркетинг комуникациите, како и улогата на емоциите и подсвеста за донесување одлуки.

 “Програмските новитети на Денови на комуникациите, како и големиот број на врвни предавачи, се гаранција за успех на овогодинешниот фестивал. Посебно би го издвоил предавањето на Kris Hoet, за кое очекуваме голем интерес со оглед на тоа дека независно од економските трендови, дигиталната сцена во Хрватска се покажа се посилна и попродуктивна“, изјави Jan Jilek, претседател на IAB, коорганизатор на Денови на комуникациите.

И оваа година, посетителите ги очекува богата вечерна програма, која секоја вечер од фестивалот започнува со доделување на наградите, а продолжува со концерти и забава долго во ноќта.

Повеќе информации за Денови на Комуникациите 2014 можете да најдете на : http://danikomunikacija.com/

Маркетинг365 е горд медиумски партнер на настанот.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • About (English)

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT