• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најголемиот британски новински издавач Reach се реструктуира кон долгорочно работење од дома

March 22, 2021
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најголемиот британски комерцијален издавач на национални и регионални весници Reach одлучи да се реструктуира со долгорочна визија за работење од дома, драстично скратувајќи го просторот на своите канцеларии.

Reach е сопственик на 9 национални весници, вклучувајќи ги Daily Mirror, Daily Express и Daily Star, како и на преку 110 регионални весници и 70 онлајн новински портали. Во 2017 година, за Reach работеле над 5,000 луѓе, меѓутоа околу 500 од нив биле отпуштени минатото лето, со цел скратување на трошоците.

Сега, после опсежни анкети меѓу вработените кои поради пандемијата имаа можност да го „испробаат“ работењето во домашни услови, издавачката куќа донела план за долгорочно работење од дома, при што вработените ќе бидат поделени во три категории:

р е к л а м а

1) “home-based” – луѓе кои примарно ќе работаат од дома со повремени посети на канцелариите, пред сé за состаноци;

2) “home linked to a office” – луѓе кои примарно ќе работаат од дома, но ќе имаат почести посети на канцелариите (под половина од работното време); и

3) “office-based” – луѓе кои примарно ќе работаат од канцеларија (над половина од работното време).

Reach не појасни колкави во број на луѓе ќе бидат трите категории, со исклучок на последната, “office-based”, за која што беше посочено дека ќе биде еднаква на една четртина од вкупниот број на вработени.

Издавачката куќа ќе задржи 15 големи канцеларии во различни градови на британските острови.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.