• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, January 21, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најоптимистичките луѓе во светот повикуваат на позитивен почеток во 2021 година

January 12, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во соработка со Фондацијата Даунов синдром од Порторико, агенцијата започна кампања наречена Најсреќните вести

После пандемијата што ја доживеавме изминатата година, и вестите на крајот на годината беа полни со негативни и обесхрабрувачки информации. Но, од агенцијата Sajo // McCann Порторико сакаа да ја покажат и другата перспектива за крајот на 2020 година и почетокот на 2021 година. Во соработка со Фондацијата Даунов синдром од Порторико, тие ја создадоа кампањата „Најсреќните вести“, во која според агенцијата можеме да ги видиме најоптимистичките луѓе во светот: младите луѓе кои се поддржани од оваа институција.

Тие се појавија во информативната програма што се емитуваше во различни формати, каде што фокусот беше ставен на едукацијата, миленичињата, бракот и раѓањето, а сè беше презентирано на последниот ден од 2020 година, преку нестандардни активности на социјалните мрежи, магазини, билборди и телевизија.


Виктор Кабезаса, потпретседател на Sajo // McCann изјави: „Прикажавме значајни и позитивни секојдневни моменти во последните неколку месеци, кои уште повеќе се ценети кога ќе му ги покажете на светот вештините на овие момчиња и девојчиња кои можат да читаат и да глумат без никакви проблеми и со тоа да ја променат перцепцијата која ја имаат многу луѓе кога станува збор за Дауновиот синдром“.

Карлос Велеза, претседател на Фондацијата, смета дека иницијативата е „пример за потенцијалот и посветеноста на овие момчиња и девојчиња од нашата институција кои со голема посветеност се подготвија за овој предизвик. Со оваа иницијатива тие покажуваат дека ако можат да направат информативна емисија, можат се’!“



Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.