Покажете го најдоброто од вашата креативна работа во изминатата година и заземете го вашето место меѓу најдобрите во регионот, но и во големиот извештај на BalCannes. Побрзајте бидејќи редовниот рок за пријавување трае до 2 ноември!
Дали се замислувате себеси под светли рефлектори со громогласен аплауз на регионот и заслужено признание за вашите напори и извонредност? Подгответе ги вашите победнички говори, изберете ја вашата формална облека и – што е најважно – исполирајте ги вашите пријави, затоа што BalCannes – кој ја обединува регионалната комуникациска и креативна индустрија и ја истакнува нејзината генијалност – се врати и ја чека вашата пријава.
Без разлика дали сте етаблирана комуникациска и маркетиншка агенција или само што се пробивате на креативната сцена, BalCannes е натпревар на кој можете да им покажете и докажете на оние кои не ве познаваат зошто сте вредни – и тоа на следните Денови на комуникаците во Ровињ! Редовниот рок за пријавување трае само уште една недела, до 2 ноември, а потоа се отвора доцниот рок за пријавување кој ќе трае до 20 ноември 2022 година.
Важно е да се истакне двегодишниот квалификациски период, кој трае од 20 август 2020 година до 20 ноември 2022 година. На натпреварот можат да се пријават целовити, интегрирани кампањи или индивидуални, единствени делови во рамките на една кампања кои претставуваат единствена идеја од агенции од Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија. На апликантите ќе им бидат достапни дури 13 категории од спектарот на деловна активност, а во секоја од нив ќе може да се освои златна, сребрена или бронзена награда.
На Деновите на комуникациите во Ровињ ќе бидат прогласени и најдобриот проект, агенција и огласувач на годината според BalCannes, а ќе биде доделена и специјална награда од медиумите – BalCannes Editor’s Pick Award! На крајот од натпреварот, анализата на резултатите и освоените бодови во опсежниот BalCannes Report ќе покаже кои биле најдобри на BalCannes според низа критериуми – во однос на земјите на натпреварувачите, категориите, проектите, агенциите, огласувачите, разновидноста на перспективите на жирито итн.
Затоа, не двоумете се, туку аплицирајте што е можно поскоро – едноставната апликација се состои од само три чекори, за кои можете да прочитате повеќе овде, а правилата со детални информации за натпреварот можете да ги најдете на официјалната страница на Денови на комуникациите.