Истакнете се со вашите генијални проекти, покажете му на регионот како се прави и заработете громогласен аплауз и статуетка на BalCannes на главната сцена на Денови на комуникациите во април!
Во тек е пријавувањето за новото издание на BalCannes, натпревар кој ја собира регионалната комуникациска индустрија и ги избира најдобрите кампањи, агенции и огласувачи, кои ќе бидат прогласени под рефлекторите на големата сала на Деновите на комуникациите! Без разлика дали сте етаблирана агенција или само што се пробивате на креативната сцена, BalCannes е натпревар каде што можете да им покажете и да им докажете на оние кои не ве познаваат зошто сте вредни.
На апликантите ќе им бидат достапни дури 13 категории од спектарот на деловна активност, а во секоја од нив ќе може да се освои златна, сребрена или бронзена награда. Но, како да аплицирате?
- Пополнете го онлајн формуларот за пријавување
Пополнете едноставен формулар за пријавување во кој ќе ги наведете основните информации кои му се потребни на организаторот во случај на освојување на наградата: име на проектот, име на агенцијата и клиентот, категорија на пријавата и информации за компанијата-апликант.
- Прикачете го натпреварувачкиот проект
Можете да го презентирате вашиот проект на два начина: во форма на видео резиме (максимум 2 минути во формат mp4, минимална резолуција 1280 x 720 и големина до 500 mb) или PDF документ ако проектот е таков што не бара видео резиме. При пријавувањето избирате само еден од овие два понудени начини на претставување на вашата работа.
Во двата случаи, поради неутралноста на евалуацијата, во апликативниот материјал на видео резимето или . PDF документ не е дозволено да се наведуваат информации за примарната агенција, авторите на делото, стратешките партнери и поединците кои учествувале во креирањето на проектот.
- Поднесете го главниот визуелен преглед и резиме на брифот за главниот предизвик (максимум 150 зборови)
Главниот визуелен дел од кампањата го поднесувате за користење за промотивни цели во .jpg/.jpeg формат (препорачано А4), со минимална резолуција од 300 dpi. Доставувате и резиме на главниот предизвик на брифот (максимум 150 зборови), вашето решение и постигнатите резултати. Токму ова резиме ќе биде објавено во случај вашиот проект да влезе во потесниот избор меѓу најдобрите.
Сега сте подготвени да заблескате меѓу вашите колеги од Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија!
На натпреварот може да се пријават целосни, интегрирани кампањи или поединечни, единствени делови во рамките на една кампања кои претставуваат една идеја имплементирана во текот на двегодишниот квалификациски период од 20 август 2020 година до 20 ноември 2022 година.
Правилникот со детални информации за натпреварот можете да го најдете на официјалната веб-страница на Денови на комуникациите.