Home » Во фокусот » Не е лесно да се сака вљубеник во BMW

Не е лесно да се сака вљубеник во BMW

Во овие реклами на агенцијата KBS возачите на BMW едноставно не можат да престанат да возат, дури и во најнесоодветни ситуации

Во оваа духовита кампања за половни автомобили BMW, возачите се толку поврзани со своите автомобили што едноставно не можат да престанат да возат, дури ни во навистина несоодветни ситуации.

Спотовите кои ги изработи агенцијата KBS покажуваат различни хумористини сценарија: во едно, заљубен пар е во рамантична прошетка на песочната плажа на зајдисонце. Но, тој е всушност во автомобилот, а таа е надвор и мора да наведнува низ прозорецот.

Во вториот спот тренерот на фудбалскиот тим се расправа со судијата на теренот, без да излезе од своето BMW, додека во третиот спот гордиот татко да доведува својата керќа до олтарот на веначавка, се разбира, во своето BMW. Слоганот на кампањата е: „Никогаш нема да сакате да престанете да возите

Кампањата е во режија на Eric Wareheim, а во продукција на Prettybird.

Автор

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365