• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Неколку бројки од 52 издание на Супер Боул натпреварот

07/02/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Вредноста на огласувањето за време на 52 издание на Super Bowl натпреварот, достигна вкупно 414 милиони долари, што е најголема бројка досега за еден натпревар со регуларно траење

Со крајот на Супер Боул лудилото, индустријата започна со исфрлање разни видови на бројки и податоци за овој празник на американскиот фудбал, а сите овие бројки и податоци се само дел од една многу интересна слика за тоа како брендовите го поминуваат овој ден, кој за многу огласувачи е убедливо најважнен во годината.

р е к л а м а

Подолу се само неколку податоци и сознанија поврзани со овој празник на огласувањето.

Супер скапо време

Според првичните проценки на Kantar Media, вложувањата во рекламирање за време на Супер Боул LII натпреварот изнесувале околу 414 милиони долари, што е најголемиот износ за еден натпревар со регуларно траење. Минатогодишниот натпревар, кој беше првиот Супер Боул натпревар кој влезе во продолжение, им донесе на медиумските куќи кои го прикажуваа натпреварот 419 милиони долари.

Еден натпревар во американскиот фудбал трае 60 минути, а вкупното време на платени рекламни блокови на мрежите што го пренесуваа натпреварот, изнесувало цели 49 минути и 35 секунди.

Скокови во стримингот

Spotify ги следеше скоковите во стримингот за време на шоуто на полувреме, но исто така и за одредени реклами во текот на играта. Некои од хитовите на Џастин Тимберлејк  како што се “Mirrors” и “Suit & Tie“, забележале скок од над 500% во стримингот еден час по неговиот настап.

И холограмот на Принц при крајот на настапот на Тимберлејк, исто така, донесе скок на стримовите меѓу неговите обожаватели. Така, неговите песни на интернет забележале просечен скок на стримовите од 205%, додека песната “I Would Die 4 You” забележа скок од 916%.

Останатите песни на кои Супер Боул им донесе скок во онлајн популарноста биле “Adventures in Mental Health“ од Will Powers  од спотот за Squarespace (671%) и “Stand by Me” од Skylar Grey од спотот за Budweiser (408%).

Австралија го освои Фејсбук

Според податоците објавени од Фејсбук, повеќе од 62 милиони луѓе споделиле 270 милиони интеракции за време на Супер Боул, а 90% од тие интеракции се одвивале на мобилните телефони.

Меѓу брендовите кои забележаа успех на Фејсбук, се истакна организацијата Tourism Australia, која за натпреварот направи трејлер за „римејкот“ на филмот Crocodile Dundee во кој глумат Крис Хемсворт и Дени Мекбрајд. Четири трејлери се оптимизирани за мобилните уреди и се прикажани на Фејсбук и Инстаграм непосредно пред полувремето. Кампањата ќе продолжи со Facebook Live активности со глобалниот амбасадор Хемсворт, како и со дополнителни видеа на Инстаграм и Фејсбук.

Мерења и ѕвезди

Оваа година, USA Today Ad Meter полни 30 години. Според гласовите на јавноста и жирито, нивна топ реклама беше онаа на Амазон, “Alexa Loses Her Voice“, каде Алекса го губи гласот, по што ја заменуваат познати личности како се готвачот Гордон Ремзи, раперката Карди Би, актерката и комичарка Ребел Велсон и Ентони Хопкинс.

Рекламата на Амазон, исто така, се најде на врвот на Ad Blitz на YouTube, а следат рекламите за Groupon, Pepsi и Bud Light. Генерално, рекламите на Супер Боул забележуваат пораст на гледаноста од 16% во однос на минатата година, а 52% повеќе луѓе ги гледаа од нивната дневна соба отколку во 2017 година.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.